استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حسین کعبی: استقلال بازی رفت را اتفاقی برد


http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/30-10-1388%5CIMAGE633995928519218750.jpg


کعبی از حضور دوباره اش در لیگ های خارج از کشور خبر می دهد و در پایان این فصل می خواهد به یکی از پیشنهاد خارجی خود پاسخ مثبت بدهد.او به سوالات خبرگزاری فوتبال ایران پاسخ می‌دهد.

 

نظرت درباره بازی با استقلال چیست؟

برای  ما این بازی ازاهمیت زیادی برخوردار است و می خواهیم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم. با زحمت زیادی به این جایگاه رسیدیم و دوست نداریم به راحتی آن را از دست بدهیم  اما بازی سختی داریم و استقلال تحت فشار است. به نظرم بازی پیش رو خواهیم داشت و امیدوارم بدون حاشیه  دو تیم بازی زیبایی را انجام دهند.

 

چقدر امیدواری استیل آذین برنده بازی شود؟

من صددرصد امیدوارم که بازی را با برد تمام می کنیم چون نمی خواهیم این جایگاه مناسب را از دست بدهیم. در ضمن باید انتقام شکست در بازی دور رفت را هم بگیریم .برد استقلال در بازی رفت اتفاقی بود و این بازی ثابت می کنیم که  برد آنها فقط اتفاق بود.

 

شرایط خودت چطور است؟

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و از هر نظر آماده بازی روز شنبه هستم.

 

گویا باشگاه اجازه رفتن به اسلاویاپراگ را نداد.

بله با رفتن من مخالفت شد. باشگاه تصمیم گرفت که تا پایان فصل در تیم بمانم و برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم . من هم با جان و دل تا زمانی که با این باشگاه قرارداد دارم بازی می کنم. اگر شرایطی مهیا شود و باشگاه چکی بخواهد فصل بعد به این تیم می روم. در غیر این صورت به گزینه های دیگر خارجی ام فکر می کنم.

 

می خواهی فصل بعد در خارج ازایران بازی کنی؟

اگر شرایط مهیا شود بازهم می خواهم در خارج از ایران بازی کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد