استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

طرفداران پرسپولیس بیشتر از استقلال هستند

http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/29-10-1388%5CIMAGE633995080978906250.jpg


شکوری: طرفداران پرسپولیس بیشتر از استقلال هستند


خبرگزاری فوتبال ایران- با وجود عملکرد نه چندان خوب مدافعان استقلال، صمد مرفاوی سرمربی این تیم کماکان تمایلی به استفاده از هادی شکوری مدافع باتجربه در ترکیب تیمش ندارد.البته شکوری هم تا به امروز اعتراضی از خود نشان نداده است.

شکوری که در فصل گذشته و نیم‌فصل اول مسابقات لیگ یکی از بازیکنان ثابت تیم بود در چند هفته اخیر به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده و همین مسئله او را آزار می‌دهد. او دراین‌باره به خبرگزاری فوتبال ایران می‌گوید: «من اهل اعتراض کردن نیستم و دوست ندارم در این شرایط برای استقلال حاشیه درست شود. اما می‌خواهم دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را بدانم تا شاید بتوانم اگر مشکلی هست برطرف کنم و بازیکن ایده‌آل کادر فنی باشم. برای همین می‌خواهم با آقای مرفاوی جلسه‌ای داشته باشم و با او صحبت کنم.»

مدافع باتجربه آبی‌پوشان وضعیت فعلی تیم را مطلوب می‌داند و معتقد است استقلال با کسب یک پیروزی با شرایط بحرانی خداحافظی می‌کند: «ما مقابل تراکتورسازی کمی بدشانس بودیم وگرنه حق ما بود پیروز میدان باشیم. الان هم برای بازی با استیل‌آذین آماده هستیم هر چند آنها تیم قدرتمندی هستند و قطعا بازی با آنها سخت‌تر از تراکتورسازی است.» شکوری با به فال نیک گرفتن حضور سردار آجورلو در راس مدیریت باشگاه استیل‌آذین می‌گوید: «بازگشت دوباره این مدیر به فوتبال باعث خوشحالی است ایشان با تجارب ارزشمند می‌تواند کمک زیادی به استیل‌آذین بکند.»

نظر شکوری درباره نظرسنجی برنامه 90 پیرامون پرطرفدارترین تیم ایران و رای 51 درصدی مخاطبان به پرسپولیس جالب است و او آن را تایید می‌کند و می‌گوید: «به نظر نتیجه نظرسنجی درست است و باید بپذیریم طرفداران پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها هستند. اما معتقدم اگر نظرسنجی فقط مربوط به پرسپولیس و استقلال بود قطعا اختلاف 51 و 33 نبود و شاید 55 به 45 می‌شد.»

نکته: شکوری با صراحت دراین مسابقه گفته که طرفداران استقلال کمتر از پرسپولیس هستند ولی قطعا این موضوع برای مسئولان باشگاه استقلال خوشایند نیست.پس در انتظار جریمه شکوری یا تکذیب حرف‌های این بازیکن باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد