استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عذر می‌خواهم، من مقصر مساوی هستم

از هوادارن تشکر می‌کنم که در این وضعیت به ورزشگاه آزادی آمدند و استقلال را در بازی با تراکتور تنها نگذاشتند...

از همه طرفداران استقلال عذرخواهی  می‌کنم. این اولین جمله وحید طالب‌لو بعد از بازی امروز بود. او ادامه می‌دهد:«معذرت می‌خواهم. من باعث شدم استقلال بازی با تراکتورسازی را مساوی کند». او این حرفها را بعد از بازی با تراکتورسازی به زبان می‌آورد. او که پیش از حضور دو مربی به شکلی غیر مترقبه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود ادامه می‌دهد: «باید عذرخواهی کنم که سر خود و پیش از دیگر مربیان در جلسه حاضر شدم، اما اینجا آمدم تا بگویم مسئولیت این مساوی را به گردن می‌گیرم. اشتباه من بود که باعث گل خوردن تیم شد. بازیکنان تمام تلاش‌شان را انجام دادند، می‌دانم که فشار بسیار زیادی روی تیم است اما مقصر این مساوی من هستم. نمی‌توان به بازیکنان و کادرفنی خرده گرفت. از هواداران هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند. در این بازی ما نمایش خوبی ارائه کردیم تلاش می‌کنیم تا از بازی بعد به خوبی نتیجه هم بگیریم».

طالب لو با وعده وعیدی که به هواداران می‌دهد حرف‌هایش را این طور به پایان می برد و می‌گوید: «ما روز به روز بهتر می‌شویم و خوشحالم که امروز هواداران از ما حمایت کردند. چه زمانی شما این قدر استقلال را تهاجمی دیده‌اید؟ ما از دقیقه یک تا دقیقه 93 حمله کردیم. قبول دارم که کسب مساوی نتیجه‌ خوبی نیست اما همان طور که گفتم از بازی‌های بعد نتایج خوب هم می‌گیریم؛ اما در بازی با تراکتورسازی شرمنده مردم شدیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد