استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

کمالوند: مجیدى و حیدرى را مهار کنیم، کار استقلال تمام است

تهران IranSport.Net - فراز کمالوند، سرمربى تیم فوتبال تراکتورسازى تبریز گفت: استقلال ۲مهره کلیدى دارد که اگر مهار شوند مى توانیم موفق شویم.وى درباره شرایط تراکتورسازى عنوان کرد: ۱۸ بازیکن داریم که باید با جابجایى آنها در پست هایى که کمبود داریم جبران مافات کنیم. به نظر من استقلال همیشه استقلال است و هیچ وقت انگیزه این تیم کم نمى شود. به هر حال وقتى به مربى این تیم اولتیماتوم داده مى شود بازیکنان با انگیزه متفاوتى به میدان خواهند آمد. او درباره اینکه گفته مى شود قرار است ۵۰ هزار هوادار تراکتورسازى به ورزشگاه آزادى بیایند، گفت: از این قضیه خبر ندارم اما به طور حتم تراکتورسازى در تهران حدود ۵۰ ۶۰، هزار هوادار دارد و حداقل ۱۰ ۲۰، هزار نفر به ورزشگاه مى آیند. من اصلا نمى خواهم بین هواداران ۲ تیم تنشى به وجود آید یا استرسى درست شود. به هر حال ما هر ۲ تیم ایرانى و بیرون از بازى هم رفیق هستیم. سرمربى تراکتورسازى در مورد وضعیت استقلال تصریح کرد: این تیم ۲مهره کلیدى به نام هاى مجیدى و حیدرى دارد که اگر بتوانیم این ۲را مهار کنیم تا حدود زیادى مى توانیم به خواسته هایمان مقابل استقلال برسیم.وى گفت: فوتبال بازى کردن با مربیگرى فرق دارد. ایشان بازیکن خوبى بوده اما در مربیگرى موفق نیست. او همانى است که من تیم برق تهران را در جایگاه سوم جدول به او تحویل دادم و خودم به مشهد رفتم اما ایشان تیم را به دسته دوم فرستاد و تیم منحل شد. به شیخ لارى پیشنهاد مى کنم به فکر ماشین سازى باشد تا این تیم به دسته سوم سقوط نکند. سرمربى تراکتورسازى اظهار داشت: سعى من از این به بعد این است که هر جا آقاى شیخ لارى تیمى را به دسته دوم فرستاد جانشین او شوم تا بتوانم تیم را بالا بیاورم. متاسفم براى بازیکنانى که این روزها علیه من موضع گرفته اند در حالى که وقتى این تیم به آنها نیاز داشت پول را ترجیح دادند و اکنون من را متهم به پولکى بودن مى کنند.
http://www.footballiran.ir/Images/News/larg_Pic/12-4-1388/IMAGE633822226841406250.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد