استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

طالب لو: امسال در خدمت استقلال هستم بعد از آن به دنبال منافع خودم

وحید طالب لو، دروازه بان تیم استقلال تهران که این روزها سخت زیر فشار انتقادات قرار گرفته است در این مورد گفت: این انتقادات را قبول ندارم.وى ادامه داد: این انتقادات کارشناسى نمى شود و تنها غرض ورزى است. فراز و نشیب براى هر بازیکنى وجود دارد.دروازه بان تیم استقلال تصریح کرد: برخى مسائل هم به این غرض ورزى ها کمک مى کند. براى مثال جواد خیابانى که گزارشگر بازى استقلال با سایپا بود مگر دروازه بان بوده که مى گوید اگر طالب لو فلان جا مى ایستاد توپ را مى گرفت؟طالب لو در ادامه صحبت هایش گفت: در این ۸ ، ۹ سال که دراستقلال بودم هیچ وقت جو را این چنین ندیده بودم، گویا اینها هوادار استقلال نیستند. آنها به بازیکنان لقب پولکى دادند اما این طور نیست. من سال قبل پیشنهاد۵۰۰ میلیونى داشتم اما با نصف این مبلغ در استقلال ماندم هنوز هم ۲۰ درصد از قراردادم را گرفته ام.وى ادامه داد: در این ۸ سال من ضرر کردم و اعتبارم زیر سوال رفت، هم از لحاظ مالى و هم از لحاظ معرفتى. فکر مى کنم در استقلال تکرارى شده ام.طالب لو مثل اینکه دل پرى از هواداران دارد. او در پایان صحبت هایش گفت: قاطعانه بگویم وحید طالب لو این بیست و چند بازى جام حذفى لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را در خدمت استقلال خواهد بود و بعد از آن زمانیکه بازیکن آزاد شدم دیگر مثل بقیه فکر مى کنم و به دنبال منافع خودم مى روم.


http://abrarnews.com/sport/1388/880501/html/099195.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد