استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پورحیدرى: دیگر به عنوان سرمربى با استقلال همکارى نمى کنم

منصور پورحیدرى سرمربى اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانى که مسئولان استقلال به حاشیه رفتند و آن بیانیه ها را صادر کردند این تیم دچار مشکل شد.وى در خصوص اتفاقات رخ داده در استقلال و اضافه شدن مجید نامجو مطلق به کادرفنى عنوان کرد: نامجو مطلق مربى خوبى است. او انسانى است که مى تواند با شناختش از فوتبال به استقلال کمک کند اما به اعتقاد من با این حاشیه هایى که وجود دارد هر کسى که بیاید وضعیت همین گونه خواهد بود.او ادامه داد: مشکل استقلال فنى نیست و بیشتر به ناامنى ها و حرف و حدیث ها برمى گردد. باورم نمى شد در روز بازى با سایپا تماشاگران از دقیقه ۵ علیه بازیکنان و مربیان شعار دهند.پورحیدرى تصریح کرد: اطراف باشگاه استقلال شلوغ است و باید پاکسازى شود. مطمئنا وقتى ۱۰ نفر از یک تیم مى روند و ۱۰ نفر جدید مى آیند همین مسائل اتفاق مى افتد. شنیده ام استقلال حدود ۷۰ لیدر دارد که اگر در این بین ۴ نفر شیطنت کنند همه تحت تاثیر قرار مى گیرند.سرمربى اسبق استقلال در خصوص مشکلات این تیم گفت: به جاى آنکه به مسائل فنى و جابه جایى سرمربى بپردازیم باید ببینیم چگونه آرامش را در تیم حکمفرما کنیم. از زمانى که مسئولان این تیم به حاشیه رفتند و آن بیانیه ها را صادر کردند استقلال دچار مشکل شد و گرنه مگر همین تیم ۱۱ هفته صدرنشین نبود؟ پس چطور کسى در آن موقع شعار نمى داد؟ ابتدا آن بیانیه ها مطرح شد سپس بین بازیکنان براى بازى کردن اختلاف به وجود آمد و مشکلات به سکوها کشیده شد. پورحیدرى با تاکید بر اینکه ۲ تیم پرطرفدار پایتخت همیشه دچار حاشیه هستند؛ یادآور شد: کادر فنى باید کمک کند تا حاشیه ها نباشد. به عنوان مثال وقتى روته مولر هماهنگى لازم را با مرفاوى نداشت تمرکز کادر فنى به هم ریخت. البته من در چند جلسه کلاس هاى روته مولر شرکت کردم اما به عنوان مربى ندیدم جایى مشغول به کار باشد. زمانى من و مظلومى در کنار هم بودیم و همه خرده مى گرفتند که چرا همیشه مظلومى در کنار پورحیدرى است. این همکارى به خاطر این بود که ما با هم همدل بودیم و براى تیم دل مى سوزاندیم. سرمربى اسبق تیم ملى در خصوص اینکه در صورت ادامه روند ناکامى تیم استقلال و پیشنهاد از سوى مسئولان باشگاه حاضر است با این تیم کار کند یا خیر گفت: دیگر به عنوان سرمربى با استقلال همکارى نخواهم کرد. من به خاطر موفقیت استقلال حتى تیم ملى را هم کنار گذاشتم اما با این وجود فکر مى کنم با اضافه شدن آقاى محصص و حضور نامجو مطلق وضعیت بهتر شود هر چند باز هم مى گویم مشکل استقلال مربى نیست و باید نوسان و حاشیه ها را جمع کرد.


http://mahyarhr2.persiangig.com/image/post1/65wze9.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا 1388/10/23 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

بیا تا برایت بگویم
چه اندازه تنهایی من بزرگ است
و تنهایی من شبیخون حجم تو را
پیش بینی نمی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد