استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

دیگر بازی نمایشی انجام نمی دهم شیث رضایی: شاید بازی با استقلال ر


شیث رضایی: شاید بازی با استقلال را از دست بدهم

خبرگزاری فوتبال ایران- از زمان حضور علی دایی در پرسپولیس، شیث رضایی در تمام مصاحبه هایش مجبور بود یک سوال تکراری را بارها وبارها جواب بدهد· «آیا مشکلات شما و علی دایی به پایان رسیده است؟»

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران،مصاحبه شیث با سایت گل حاوی نکات جالبی است که می‌خوانید.

 

خسته نشدی از اینکه هر بار باید این جواب تکراری را بر زبان بیاوری که دیگر هیچ مشکلی با علی دایی نداری؟

برای من طبیعی است· به جریانی که برخی از مخالفان و منتقدانم برایم ایجاد می کنند من عادت کرده ام· همواره توی چشم بوده ام وبرخی سعی داشته اند مرا مقابل اشخاص مختلف قرار دهند· حالا هم هنوز باورشان نشده که شیث رضایی حاشیه را بوسیده و کنار گذاشته است·

 

شاید مقصر خودت هستی که بارها رودرروی تعداد مختلف قرار گرفتی·

قطعا اما حالا دیگر آدم دیروز نیستم· طی این چند سال آن قدر بالا و پایین فوتبال را تجربه کرده ام که امروز می خواهم سرم توی لاک خودم باشد· به همین دلیل هم به تمام مخالفانم پیغام می دهم اگر آرزو می کنند یک بار دیگر شیث وارد حاشیه شود و جنجال درست کند، این آرزویشان تا آخر عمر فوتبالی ام برای آنها محقق نخواهد شد·

 

بالاخره جواب ندادی که از این سوالات و پاسخ های تکراری خسته شدی یا نه؟

احترام زیادی برای اهالی مطبوعات قائلم اما از این به بعد به این سوال پاسخی نخواهم داد·

 

گویا ارتباط خوبی هم با دایی برقرار کرده ای؟

 از وقتی علی دایی به پرسپولیس آمده با نحوه برخوردهایش شخصیت تازه ای به من داده و من این موضوع را هرگز فراموش نمی کنم· او به خوبی احترام من را به عنوان بازیکن بزرگتر، تیم بعد آقاکریم حفظ کرده و قطعا من هم این محبت او را بی پاسخ نخواهم گذاشت·

 

چطور؟

زیاد اهل چاپلوسی نیستم· این را دیگر تمام کسانی که مرا می شناسند می دانند· فقط همین قدر بدانند که برای موفقیت علی دایی در پرسپولیس هرکاری می کنم، چون او به من احترام می گذارد و من هم مطمئنا پاسخ این احترام و محبت را خواهم داد· این را در بازی های باقیمانده از فصل خواهید دید·

 

به نکته خوبی اشاره کردی· به نظر می آید سبک بازی شیث رضایی بعد از محرومیت سنگینی که کمیته انضباطی باشگاه برایش در نظر گرفت، عوض شده است·

بله· تا حدی تصمیم گرفتم درصد ریسکم را در بازی از بین ببرم·

 

یعنی دیگر مثل گذشته بازی نخواهی کرد؟

من همیشه با اعتماد به نفس بازی می کنم اما همانطور که گفتم درصد ریسک را در نحوه بازی ام پایین آورده ام· من به عنوان یک مدافع آخر نباید همیشه یک شکل بازی کنم·

 

پس شیث به عنوان یکی از معدود مدافعانی که هرگز زیر توپ نمی زند، از این به بعد زیر توپ هم می زند·

بله· امکان دارد، البته مطمئن باشید هرگز در طول بازی تمایلی به این کار ندارم اما بعد از آن اتفاق برخلاف سابق عمل می کنم و برای مصلحت تیم حتی ممکن است زیر توپ هم بزنم· ضمن اینکه دیگر بازی نمایشی انجام نمی دهم·

 

وضعیت آسیب دیدگی ات چطور است؟

MRI گرفتم· امیدوارم مشکل خاصی نباشد·

 

به بازی بعدی می رسی؟

راستش من 3-4 هفته بیرونم و ممکن است دربی را هم از دست بدهم .

 

اگر نرسی سپهر حیدری جایت را می گیرد.

آرزو می کنم که سپهر حیدری گل بزند· من اهل تعارف و تعرف و تمجید های الکی نیستم اما از صمیم قلب از موفقیت سپهر خوشحال می شوم· او دوست خوب من است و یکی از معدود بازیکنانی است که برای تیم حاشیه درست نمی کند· من واقعا او را تحسین می کنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد