استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مجید نامجو مطلق دستیار اول مرفاوى در استقلال شد

مجید نامجو مطلق پس از قبول مربیگرى تیم فوتبال استقلال از تماشاگران این باشگاه پرطرفدار خواست تا با خویشتندارى به خروج استقلال از این شرایط بحرانى کمک کنند. وى اظهار کرد: من به خاطر کمک به استقلال آمدم چرا که استقلال را خانه خودم مى دانم. او در پاسخ به این پرسش که پیش از این اعلام کرده بود به عنوان دستیار کار نخواهد کرد، تصریح کرد: من قصد نداشتم امسال دستیار باشم اما وقتى شرایط استقلال را دیدم و با توجه به دوستى ام با صمد مرفاوى، در خدمت استقلال خواهم بود و هرآنچه که از دستم برمى آید انجام دهم تا به این تیم کمک کنم.نامجو مطلق با تاکید بر اینکه بحث استقلال براى من فرق دارد، خاطرنشان کرد: در مورد باشگاه استقلال باید بگویم که بحث این تیم با سایر تیم ها براى من متفاوت است. در استقلال پست و سمت برایم مهم نیست. مهم این است که بتوانم گوشه اى از کارها را بگیرم و به روند رو به رشد استقلال کمک کنم. وى درخصوص زمان آغاز فعالیتش در استقلال گفت: قرارداد من با باشگاه استقلال نهایى شده و از امروز کارم را آغاز خواهم کرد. مربى تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه احساس مى کنم این تیم از نظر روحى، روانى دچار افت شده است تصریح کرد: نتیجه نگرفتن و از دست دادن امتیاز عاملى است که باعث شده بازیکنان استقلال از نظر روحى، روانى افت کنند. استقلال در بعد روحى، روانى لطمه خورده است. این تیم پتانسیل و شرایط بسیار خوبى دارد. از وجود بازیکنان بزرگ که هر کدام در فوتبال ما یک وزنه به حساب مى آیند برخوردار است. قطعا اگر با کسب یک یا ۲ پیروزى این بحران پشت سر گذاشته شود، مى تواند مدعى قهرمانى هم باشد. وى در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال قهرمانى استقلال در رقابت هاى لیگ برتر وجود دارد؟ متذکر شد: صد درصد ۱۲. هفته تا پایان رقابت هاى لیگ فرصت باقى است. ۳ امتیازى بودن بازى ها در نتیجه پایانى تاثیرگذار است. در این شرایط؛ بازیکنان، کادر فنى و مدیریت باشگاه باید همگى تلاش کنند و بقیه چیزها دست خداست. سال گذشته استقلال با اینکه از نظر امتیازى خیلى عقب بود، در نهایت قهرمان شد. همین تجربه براى ما جاى امیدوارى دارد که مى توانیم با کسب نتایج خوب باز هم استقلال را به کورس قهرمانى ببریم. نامجو مطلق با بیان اینکه بازیکنان بزرگ استقلال قابلیت بیرون بردن این تیم از شرایط بحرانى را دارند تاکید کرد: عدم نتیجه گیرى و از دست دادن امتیاز براى تیم هاى بزرگ مخصوصا استقلال اثرات منفى به دنبال دارد. بازیکنان بزرگ قابلیت عبور از شرایط بحرانى را دارند و قطعا با کسب امتیاز مى توانند باز هم به نقطه اوج برسند. مربى تیم فوتبال استقلال در پایان خطاب به تماشاگران استقلال گفت: در شرایط کنونى تماشاگران روى سکو، کادر فنى، بازیکنان و مدیریت باشگاه باید دست به دست هم دهند تا استقلال از این بحران خارج شود. از تماشاگران تقاضا مى کنم با خویشتندارى به ما فرصت دهند تا بتوانیم شاهد خارج کردن استقلال از این وضعیت باشیم.



http://www.dw-world.de/image/0,,4867804_4,00.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد