استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حاشیه بازی مس کرمان و استقلال تهران

کرمان - خبرگزاری مهر: دیدار مس کرمان و استقلال تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور که با نتیجه 2 بر 1 به نفع استقلال به پایان رسید با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان ورزشگاه 15 هزار نفری امام علی(ع) کرمان از ساعتهای قبل از بازی مملو از تماشاگر شد و نکته قابل توجه در خصوص هوادارن استقلال تعداد زیاد این هوادارن در مقایسه با هوادارن پرسپولیس در کرمان بود.

- هوادارن مس کرمان که بیش از 14 هزار نفر تخمین زده می شدند از ابتدای بازی خواستار ارائه یک دیدار هجومی از سوی مس کرمان بودند که  این درخواست با گل دقیقه 10 فابیو جانواریو بازیکن استقلال مواجه شد.

- بر خلاف بازی هوشمندانه بازیکنان استقلال تهران، برخی بازیکنان اسمی مس کرمان آنقدر بی تحرک بودند که نام آنها توسط مفسر بازی در طول 90 دقیقه تنها چند بار برده شد و نکته قابل تامل خطاب قرار دادن جوانینی بازیکن برزیلی مس کرمان با عنوان "دیودانی" توسط مفسر این دیدار بود.

- اولین کرنر مس کرمان در دقیقه 26 بازی با سانتر ادینهو مهاجم برزیلی به اولین گل بازی توسط جوانینی مدافع برزیلی برای مس کرمان تبدیل شد.

- تعلل مدافعان مس و شوت های از راه دور بازیکنان استقلال موجب شد عباس محمدی بارها و بارها به شدت به مدافعان مس کرمان اعتراض کند.

- در بین دونیمه از فرماندهان نیروی انتظامی کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی تقدیر شد.

- گل دقیقه 46 جانواریو ستاره استقلال به دلیل خطا روی دروازه بان مس کرمان مردود اعلام شد.

- ادینهو که در این بازی از بازیکنان بیکار مس کرمان محسوب می شد در غیاب مدافعان استقلال و سانتر بازیکنان مس، توپ را از محوطه جریمه استقلال با ضربه برعکس به نیمه زمین فرستاد.

- در دقیقه 62 برهانی بازیکن کرمانی استقلال تهران از روی تعلل مطلق مدافعان مس کرمان، گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

- دقیقه 83 جوانینی مدافع برزیلی مس کرمان به دلیل خطا روی بازیکن استقلال از زمین مسابقه اخراج شد.

- سیاوش اکبرپور با ورود به زمین مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی در ثانیه های ابتدایی و در اولین حرکت کارت زرد دریافت کرد.

- هوادارن مس کرمان که به شدت از نتیجه کسب شده ناراضی بودند از دقیقه 80 بازی شروع به ترک ورزشگاه کردند.

- بازیکنان مس کرمان پس از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال حتی توان ترتیب دادن یک فرصت گلزنی را نداشتند و بازی تا پایان متعادل دنبال شد.

- برخی هوادارن مس کرمان که از نتایج نامناسب مس در فصل جاری ناراضی بودند تنها تفاومت مس کرمان با مس فصل گذشته را بی تعصبی بازیکنان مس کرمان نسبت به تیم می دانستند و با اشاره به صرف هزینه هنگفت در مس کرمان خواستار تغییر وضع موجود شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد