استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

رضایی و طالب‌لو برترین های اخلاق شهرآورد 67

ستاد منشور اخلاقی سازمان لیگ برتر شیث رضایی و وحید طالب‌لو را به عنوان برترین بازیکنان اخلاق شهرآورد شصت و هفتم معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه منتشر شده از سوی ستاد منشور اخلاقی سازمان لیگ برتر آمده است: ستاد پیگیری و هماهنگی اجرایی منشور اخلاقی و رفتاری فوتبال ایران ضمن ابراز تشکر از جامعه فوتبال و هواداران و خیل عظیم طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس، جهت حضور پرشور و خونگرم در شصت و هفتمین شهرآورد بزرگ تهران و قدردانی صمیمانه از اعضای محترم دو تیم (مدیران، مربیان و بازیکنان) که همکاری همه جانبه‌ای را در ارائه یک مسابقه فنی و منصفانه مبذول داشتند، با بررسی رفتارهای بازیکنان دو تیم و ضمن تشکر از تمامی این عزیزان آقایان شیث رضایی از تیم پرسپولیس و وحید طالب لو از تیم استقلال را به عنوان برترین‌های رفتاری شهرآورد تهران معرفی می نماید.

ستاد منشور اخلاقی در ادامه این اطلاعیه ابراز امیدواری کرده است تمامی این عزیزان با رعایت اصول بازی جوانمردانه و منصفانه ضمن احترام به خود، تیم رقیب، تیم داوری، تماشاگران خودی و رقیب، گروه مربیان، مسئولان برگزاری مسابقه و گروه خبرنگاران عزیز رسانه‌ها در بسط و گسترش و ترویج ارزش‌های اخلاقی و رفتاری موفق و موید باشند.

شصت و هفتمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه 10 مهرماه با قضاوت محسن ترکی به نتیجه تساوی یک بریک انجامید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد