استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلالی ها می گفتند پرسپولیس را شش تایی می کنیم

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران و به نقل اط سایت گل، بازیکنی که گرچه اشتیاهاتی هم داشت اما خونسردی و اعتماد به نفس اش به کار پرسپولیس آمد.  

  

دربی برای ششمین بار با نتیجه مساوی تمام شد تا تماشاگران شعار تبانی تبانی سر دهند.

به اعتقاد من اگر 12 بازی دیگر هم یک – یک یا با مساوی دیگری به پایان برسد، به هیچ وجه تبانی نیست. تماشاگران می‌توانند قبول کنند بازی مساوی باشد و یک بازیکن در دقیقه 80 یا 90 موقعیت گل داشته باشد و آن را هدر دهد؟! اگر من باشم چنان ضربه‌ای به توپ می‌زنم که تور دروازه‌هم پاره شود.

 

در مجموعه نتیجه را عادلانه می‌دانی؟

شما می‌دانید که تیم ما قبل از بازی از نظر مسائل حاشیه‌ای و روحی روانی در چه وضعیتی قرار داشت. خیلی‌ها فکر می‌کردند که استقلال به راحتی پرسپولیس را می‌برد، اما ما قبل از بازی همدل و متحد شدیم تا به خاطر سربلندی هواداران با تمام وجود بازی کرده و نتیجه خوبی بگیریم. حتی اگر یک سری اتفاقات نبود می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

 

در این دربی با غرور و اعتماد به نفس خاصی بازی می‌کردی.

بالاخره این هشتمین دربی من در طول 6 سال حضورم در پرسپولیس بود که یک گل و یک پاس گل هم در بازی قبلی از خودم برجای گذاشته بودم. من با پیراهن صبا هم یک گل به استقلال زدم و دربی به هیچ عنوان برای من بازی سخت و دشواری نیست. من دوست دارم در دربی بازیکنی باشم که با قدرت مقابل مهاجمان استقلال ایستادگی می‌کند. شاید هواداران هم از من چنین انتظاری دارند. البته بعضی‌ها عنوان کرده‌اند قصد من این بوده که تیم حریف را کوچک کرده یا تحقیر کنم ولی انصافا هرگز به دنبال این مسائل نبوده‌ام. اگر هم این مدلی بازی می‌کنم نباید سوءتفاهم شود چون سبک بازی من همین است.  

 

در بازی قبل کاپیتان پرسپولیس نبودی ولی چه اتفاقی افتاد که کرانچار تغییر عقیده داد؟

این نظر سرمربی بود که در بازی قبل مجتبی شیری کاپیتان باشد، شاید هم سرمربی تصمیم بگیرد در بازی بعدی روی سکوها باشم. من از حاشیه‌ها فراری هستم و در بازی‌هایی که در لیست 18 نفره هم جایی نداشتم هیچ حرفی نزدم و ضمن احترام به تصمیم کادر فنی به خاطر شرایط تیم و مردم سکوت کرده‌ام تا مبادا بگویند شیث رضایی دوباره برگشت و با کارها و حرفهایش تیم را به حاشیه می‌برد.

 

وقتی بازیکنان استقلال مدعی بودند با نتیجه خوبی پرسپولیس را می‌برند، جواب خاصی داشتی؟

آنها قبل از دربی در مصاحبه‌هایشان گفته بودند به راحتی پرسپولیس را شکست می‌دهیم، 6 تایی می‌کنیم و از این حرف‌ها... آیا واقعا آنها توانایی چنین کارهایی را دارند؟! من مطمئنم جواب این سئوال چیزی نیست جز خیر و هرگز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد