استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سیدصالحی: موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود

10 روز دیگر برمی‌گردم
سیدصالحی: موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: هر دو تیم فرصت‌های گل داشتند اما موقعیت‌های گل استقلال بیشتر از پرسپولیس بود.


سید مهدی سید صالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دربی 67 عنوان کرد: در نیمه اول به دلیل این که دو تیم یکدیگر را محک می‌زدند زیبا نبود اما در نیمه دوم بازی جاندار و خوبی شاهد بودیم هرچند قسمت این بود که مسابقه مساوی تمام شود.
مهاجم استقلال در مورد این که مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود یا نه اظهار داشت: هر دو تیم فرصت‌های گل داشتند اما موقعیت‌های گل استقلال بیشتر از حریف بود اما از آنها استفاده نشد.
سیدصالحی درباره این که برخی از عملکرد عنایتی و اکبرپور در دربی انتقاد کردند گفت: همه بازیکنان استقلال بزرگ هستند. اکبرپور و عنایتی هم بازیکنان بزرگی هستند. بازیکنان برای موفقیت و سربلندی استقلال تلاش می‌کنند و مثل سرباز در خدمت این تیم هستند.
وی در مورد این که غرور زیاد بازیکنان استقلال عامل تساوی در دیدار با پرسپولیس بود عنوان کرد: اگرچه این مسابقه هم فقط 3 امتیاز دارد اما دربی شرایطش با دیگر مسابقات متفاوت است و تیم‌ها احساسی کار می‌کنند و برای گل نخوردن بازی می‌کنند.
مهاجم سابق پیکان قزوین در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: از روز جمعه فیزیوتراپی را آغاز کرده‌ام و تصور می‌کنم تا 10 روز دیگر بتوانم به میدان بازگردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد