استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حواشی دربی 67 (قسمت اول)

* هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دقیقه 90 مسابقه هر لحظه که بازیکنان دو تیم فرصت گلزنی را از دست می‌دادند، شعار تبانی سر می‌دادند.
آنها معتقد بودند که همچون دربی‌های گذشته از قبل هماهنگ شده که این بازی با تساوی به پایان می‌رسد. به همین دلیل آنها در پایان مسابقه شعار دادند که "فوتبال با سیاست نمی‌خواهیم ".

* بعد از به ثمر رسیدن گل استقلال، میثم بائو و خسرو حیدری دریگری لفظی پیدا کردند.
بائو به عدم بازی جوانمردانه از سوی استقلالی ها معترض بود. در صحنه ای که استقلال موفق به دریافت گل شد، سامان آقازمانی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود.

*میثاق معمارزاده بعد از دریافت گل به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاع پرسپولیس به شدت به آنها معترض شد و حتی برای نشان دادن اعتراض خود تا نیمه های زمین دوید.

*نیمکت نشینان پرسپولیس به دلیل اینکه داور به هنگام مصدومیت سامان آقازمانی دستور به توقف بازی نداد به شدت معترض بودند.

* شادی صمد مرفاوی بعد از گل تساوی استقلال دیدنی بود. وی در چند نوبت به هوا پرید.


* میثاق معمارزاده در پایان به مسابقه به سوی بازیکنان استقلال رفت و مدعی شد زمانی که استقلال به گل تساوی رسید، سامان آقازمانی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود و باید بازی را متوقف می‌کردند.

*5 دقیقه قبل از آنکه سوت پایان مسابقه صدا درآید، ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه چند برابر شدند تا جو تماشاگران را کنترل کنند.

* بادکنک های آبی که پیش از آغاز مسابقه در جایگاه ویژه تماشاگران استقلال به اهتزاز درآمده بود از نکات جالب توجه دیگراین مسابقه بود.

* علی انصاری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و عضو هیئت مدیره استقلال پیش از مسابقه در زمین حاضر شد و با مسئولین و تعدادی از بازیکنان استقلال دیدار و گفتگو کرد.

* ازنکات قابل توجه این دیدار شلوغی اطراف زمین بود. تعداد عکاسان زیاد و افرادی که وظایف آنها مشخص بود در کنار زمین باعث شلوغی بیش از حد شده بود. دو پلاکارد قرمز و آبی برای هفته دفاع مقدس که روی پلاکارد قرمز شعار راه سرخ شهیدان همیشه جاودان و روی پلاکارد آبی شعار آسمان آبی شهیدان همیشه آفتابی از دیگر نکات جالب توجه بود.

* باز هم در جایگاه خبرنگاران شاهد حضور افراد غیرخبرنگار بودیم که حضور این افراد در بین دو نیمه باعث اعتراض جمعی از خبرنگاران شده بود.

* بازیکنان دو تیم قبل از ورود به زمین مسابقه با جانبازانی که در کنار زمین حضور داشتند دیدار و گفتگو کردند.

* عابدزاده پیش از آنکه وارد رختکن شود با نبی و عزیز محمدی دیدار کرد. آنها برای دقایقی با یکدیگرصحبت هایی رد و بدل کردند.

* مترجم کرانچار مربی پرسپولیس که در کنار زمین حضور یافته بود تا نکات مد نظر سرمربی تیم را به بازیکنان انتقال دهد، در حالی که قصد برگشت به سمت نیمکت را داشت به دوربین صدا و سیما برخورد کرد.

* وسلی پس از خطایی که روی منتظری مدافع استقلال انجام داده بود به قصد عذرخواهی به سمت این بازیکن رفت اما مدافع استقلال با حرکتی ناشایست بازیکن خارجی پرسپولیس را از خود دور کرد.

* شادی سرمربی استقلال پس از گل تساوی این تیم بسیار جالب توجه بود او بارها بالا و پایین پرید که حرکات وی توسط دوربین های تلویزیونی شکار شد.

* بین دو نیمه شیث رضایی کاپیتان پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال رفت و با مهدی امیرآبادی دیدار و گفتگو کرد.

* در دقایق پایانی این دیدار تماشاگران با سردادن شعارهای " تبانی ، تبانی " و " فوتبال با سیاست نمی خوایم" خواهان ارائه نمایشی فوتبالی در این بازی شدند. آنها به این روند اعتراض داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد