استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

هوشنگ نصیرزاده: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود

هوشنگ نصیرزاده پس از تساوی استقلال و پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: آنچه از تصاویر تلویزیونی برمی آمد، وحید طالب لو به هیچ عنوان روی هادی نوروزی مرتکب خطای پنالتی نشد اما زمانی که دروازه بان استقلال بدون هیچ اعتراضی تصمیم داور را می پذیرد باید قبول کنیم که تصمیم محسن ترکی درست بوده و در دقیقه 50 به درستی برای پرسپولیس اعلام خطای پنالتی شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول مسابقه بازیکنان و مربیان دو تیم به خوبی با تصمیمات داور کنار می آمدند، گفت: ترکی به درستی در صحنه‌ها حاضر بود و اعلام خطا می کرد اما در نشان دادن کارت‌های زرد چند اشتباه داشت و مانند گذشته خیلی زود اقدام به نشان دادن کارت زرد به بازیکنان کرد. به اعتقاد من ترکی از 6 کارت زردی که به بازیکنان دو تیم نشان داد، حداقل در 4 مورد مرتکب اشتباه شد.

این کارشناس داوری تعجیل ترکی در نشان دادن کارت زرد به بازیکنان دو تیم را مشکل اصلی نحوه قضاوت این داور بین المللی عنوان کرد و گفت: حتی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز این مورد را به ترکی گوشزد کرده و از وی خواسته این مشکل را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه داور در نشان دادن کارت زرد به "وسلی برازیلیا" و خسرو حیدری مرتکب اشتباه شده است، نشان دادن این دو کارت به بازیکنان پرسپولیس و استقلال را اقدامی از سوی وی برای ساکت کردن تماشاگران و اثبات اقتدار خود عنوان کرد.

نصیرزاده همچنین با اشاره به اینکه ترکی در دقایق پایانی باید به عادل کلاه کج به خاطر خطایی که روی رینالدو مرتکب شد، کارت زرد نشان می داد، گفت: گل پرسپولیس کاملا درست بود و اگر داور رای به تکرار پنالتی می داد، مته به خشخاش گذاشته بود.

این کارشناس داوری در خاتمه تصریح کرد: خوشحالم از اینکه داوری ایرانی دربی را قضاوت کرد و امیدوارم این روند در آینده هم ادامه داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد