استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حسین کاظمی: من گل استقلال را نزدم

هافبک استقلال گفت: من گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس نکردم.

 حسین کاظمی در جمع خبرنگاران درباره گل تساوی استقلال اظهار داشت:‌ من این گل را به ثمر نرساندم و نمی‌دانم چه کسی توپ را وارد دروازه کرد.
وی درباره ناراحتی هواداران از تساوی در دربی عنوان کرد: ‌آنها حق دارند ناراحت باشند اما هیچ تیمی دوست ندارد در این بازی برنده نباشد. چه کسی می‌گوید دربی تبانی بود.
این بازیکن ادامه داد: دوست دارم آنهایی که چنین حرفی می‌زنند برای این صحبت‌شان دلیل قانع‌کننده ارائه کنند.
کاظمی درباره گلی که به پرسپولیس زدند و موجب اعتراض تیم رقیب به دلیل بازی ناجوانمردانه مواجه شدند، گفت: شاید بازیکنان استقلال ندیدند سامان آقازمانی به زمین افتاده است. نباید حالا که استقلال گل زده پرسپولیسی‌ها شلوغ کنند. مگر در این بازی ما اصول جوانمردانه‌ای را رعایت نکردیم.
هافبک آبی‌پوشان یادآور شد: قبول دارم نیمه اول استقلال واقعی نبودیم اما باید از پرسپولیسی‌ها تشکر کنیم که با گلزنی خود موتور ما را روشن کردند. در دقایق آخر شایسته پیروزی بودیم اما دروازه‌بان پرسپولیس خوب کار کرد.

*****

زارعی: کرانیکار پس از 9 هفته مرا نمی‌شناسد

بازیکن تیم پرسپولیس با انتقاد از سرمربی تیم گفت که هنوز نمی‌داند پست اصلی‌اش چیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی پس از تساوی یک بر یک برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظاهرا کرانیکار هنوز نمی‌داند پست اصلی من مهاجم است و مدافع نیستم. این مسئله را کارشناسان و هواداران می‌دانند؛ اما او باز هم از من در خط دفاع بازی می‌گیرد.
وی ادامه داد: به من می‌گویند چون سرعت زیادی داری، باید در این پست بازی کنی؛ اما در خط حمله بهتر می‌توانم بازی کنم و گل‌های زیادی برای تیم بزنم. فوتبال سلیقه‌ای است و هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد؛ اما ظاهر کرانیکار بعد از 9 هفته از لیگ، هنوز مرا نمی‌شناسد.

*****

نوروزی: ترکی از ترس مردم پنالتی دوم پرسپولیس را نگرفت

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور به دلیل ترس از مردم، پنالتی دوم را برای ما نگرفت.

هادی نوروزی پس از تساوی یک بر یک تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی 67 خاطر نشان ساخت: محسن ترکی باید یک پنالتی دیگر نیز برای پرسپولیس می‌گرفت؛ اما به خاطر ترس از مردم و جو ورزشگاه، خطای بازیکنان حریف را پنالتی اعلام نکرد.
وی درباره خطایی که وحید طالب‌لو روی وی انجام داد و منجر به ضربه پنالتی شد، عنوان کرد: سوال می‌کنم که آیا نباید پس از انجام آن خطا از زمین اخراج می‌شد؟ به نظر من، طبق قانون دروازه بان استقلال باید اخراج می‌شد که داور این تصمیم را نگرفت.
نوروزی عنوان کرد: بازیکنان ما روی پا‌س‌های آخر کم دقت بودند. به دلیل آنکه موقعیت‌هایی را از دست دادیم، کاری کردیم که حریف در ورزشگاه آزادی این بازی را جشن بگیرد.

*****

حیدری: آقازمانی بی‌جهت خودش را به زمین انداخت

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن پرسپولیس بی‌جهت خود را به زمین انداخته بود.

خسرو حیدری درباره اعتراض میثم بائو به وی پس از به ثمر رسیدن گل استقلال، اظهار داشت: اعتراض بائو نمی‌دانم به چه بود. فکر می‌کنم به گل استقلال اعتراض داشت.
وی افزود: سامان آقازمانی خودش را بی‌جهت به زمین انداخته بود و می‌خواست از فشار بازی کم کند.
حیدری تصریح کرد: بازی جوانمردانه‌ای انجام دادم. نیمه اول هم چند صحنه مشابه به وجود آمد و ما توپ را به نفع حریف به بیرون انداختیم.ژ
این بازیکن گفت: نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم؛ اما نیمه دوم خوب شدیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد