استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

محسن ترکی داور شهرآورد شصت و هفتم شد

فدراسیون فوتبال محسن ترکی داور بین المللی فوتبال کشورمان را به عنوان دومین قاضی متوالی ایرانی جهت قضاوت شصت و هفتمین پیکار سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گمانه زنی هایی که از هفته ها قبل در مورد نام داور شصت و هفتمین شهرآورد تهران صورت گرفت، صبح پنجشنبه نشستی با حضور علی کفاشیان رئیس ، مهدی تاج نایب رئیس، عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ و مسعود عنایت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نهایت محسن ترکی به عنوان داور بازی روز جمعه انتخاب شد.

براساس تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال رضا سخندان و جواد تقی پور نیز به عنوان کمک، محسن ترکی را در امر قضاوت این دیدار همراهی خواهند کرد.

محسن ترکی پس از 14 سال که خارجی ها این بازی را قضاوت می کردند، مجددا بازی بزرگ لیگ ایران را با موفقیت قضاوت کرد. این برای دومین بازی است که ترکی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر در شرایطی پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را اعلام کرد که مهدی تاج عصر پنجشنبه در گفتگو با مهر اعلام کرده بود نام داور روز جمعه اعلام خواهد شد!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر ساعت 14:30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد