استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

گزارشی از مراسم جشن تولد استقلال.

باشگاه استقلال شصت و چهارمین سال تولد خود را جشن گرفت. آنها با تأخیر ۴ روز تولد باشگاه خود را جشن گرفتند تا اینگونه خود را براى بازى دربى شارژ روحى کنند. البته این مراسم فقط حکم جشن تولد استقلال را نداشت و بلکه در آن زاویه اى از جشن قهرمانى استقلال هم دیده مى شد. این مراسم ساعت ۲۰ آغاز و در ساعت ۲۴ پنجشنبه خاتمه پیدا کرد.
غایبان بزرگ
در مراسم جشن قهرمانى استقلال چهره هاى بزرگ این باشگاه دیده نمى شدند و خبرى از اسطوره هاى باشگاه آبى نبود. ناصر حجازى، امیر قلعه نویى، منصور پورحیدرى، حسن روشن و علیرضا منصوریان که هر ۵ تن جزو اسطوره هاى باشگاه استقلال به حساب مى آیند به دلیل مشغله هاى کارى نتوانستند در این مراسم حاضر شوند.
بازیکنان حاضر در جشن
تمام بازیکنان استقلال در این مراسم حاضر نشدند. فرهاد مجیدى، شکورى، بیک زاده، حیدرى، برهانى، عنایتى، اکبرپور و محمدى از استقلالى هاى حاضر در این جشن بودند و طالب لو، صادقى، سیدصالحى و... هم از غایبان مراسم. طبق شنیده ها بازیکنانى که در این مراسم غیبت غیرموجه داشتند با جریمه نقدى از سوى باشگاه مواجه مى شوند.
نفریه نبود
محمدسعید نفریه تنها عضو هیأت مدیره غایب در این مراسم بود و بقیه اعضاى هیأت مدیره استقلال در این جشن شرکت کردند زریبافان، دانشجو، انصارى، امیدوار رضایى هم از حاضرین این جشن بودند که هر یک به صورت جداگانه براى دقایقى حرف زدند.
هدیه لپ تاپ
به هر یک از بازیکنان استقلال یک دستگاه لپ تاپ هدیه داده شد. اسپانسر باشگاه استقلال با اهداى لپ تاپ به آبى ها سبب شد تا آنها با دست خالى این مراسم را ترک نکنند.
واعظى آشتیانى: بدهى استقلال را به صفر مى رسانم
واعظى آشتیانى براى دقایقى با حاضرین به صحبت پرداخت. مهمترین گفته مدیرعامل درخصوص شرایط مالى باشگاه استقلال بود. واعظى گفت: تا ماه آینده یکى از مشکلات بزرگ تیم که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بدهى است صفر خواهد شد تا تیم ما بدون مشکلات مالى به فعالیت بپردازد.
کاپ قهرمانى هم داده شد
بالاخره بازیکنان استقلال رنگ کاپ قهرمانى را هم دیدند. کاپ قهرمانى آبى ها به همراه مدال هایشان به بازیکنان اهدا شد تا آنها پس از گذشت حدود ۴ ماه از قهرمانى شان کاپ را بالا ببرند.
پیشکسوتان استقلال هم بودند چند تن از پیشکسوتان استقلال در این مراسم حاضر شدند. نصرالله عبداللهى، على شورى، بهتاش فریبا، سعید مراغه چیان، پرویز ابوطابى، عارف قلى زاده و... از جمله پیشکسوتان حاضر در این مراسم بودند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد