استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

تکلیف سید‌صالحی و صادقی فردا مشخص می‌شود

تکلیف دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در دربی فردا مشخص خواهد شد.

امیرحسین صادقی و سید‌مهدی سید‌صالحی در جریان تمرین روز سه‌شنبه استقلال دچار آسیب‌دیدگی شدند.
سید‌صالحی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. بلافاصله بعد از این موضوع از پای این بازیکن MRI گرفته و مشخص شد همسترینگ وی پاره یا کشیده نشده است. با توجه به معاینات انجام شده مشخص شد وی از ناحیه عضله پشت پا دچار گرفتگی شده است.
حضور سیدصالحی در دربی در پرده ابهام قرار دارد و گفته می‌شود مصدومیت وی جدی است و احتمال اینکه به دربی نرسد زیاد است. اگرچه در حال حاضر احتمال این موضوع فراوان است اما همه چیز فردا مشخص خواهد شد.
امیرحسین صادقی نیز از ناحیه مچ پا آسیب دیده و در فاصله 48 ساعت مانده به دربی تمرینات فیزیوتراپی در دستور کار خود قرار داده است. با این حال مصدومیت این مدافع خفیف‌تر از آسیب‌دیدگی سید‌صالحی است و به نظر می‌رسد صادقی مشکلی برای حضور در دربی نداشته باشد. تکلیف او هم فردا روشن می‌شود.
در اردوی استقلال یک مصدوم دیگر نیز وجود دارد که مهدی امیرآبادی است. او از ناحیه عضله همسترینگ آسیب دیده و قطعا به بازی روز جمعه نمی‌رسد.
همچنین امید‌رضا روانخواه که با آسیب‌دیدگی مواجه بود بهبود یافته و از نظر کادر پزشکی مشکلی برای بازی‌کردن ندارد اما با توجه به اینکه از لحاظ بدنی آماده نیست مقابل پرسپولیس بازی نخواهد کرد.
استقلالی‌ها برای این بازی آرش برهانی را نیز به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارند.
دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 14:30 جمعه برگزار خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش 1388/07/08 ساعت 10:36 ب.ظ http://rapfa-yashar.blogsky.com

با سلام وبلاگ پر محتوایی دارید اگر مایلید منو با اسم آخرت رپ لینک کنید بعد به من خبر دهید تا منم شما را با هر اسمی که خواستید لینک کنم
با تشکر
همیشه سبز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد