استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

شهرآورد ‪ :/۶۷‬ کلاه کج:بهترین گل هایم را به استقلال زده ام

هافبک تیم پرسپولیس تهران گفت: زمانی که در تیم‌های فولاد خوزستان و صبا باتری فوتبال بازی می‌کردم بهترین گل هایم ام را به استقلال زده ام.

عادل کلاه کج ضمن بیان این مطلب به ایرنا؟ افزود: در همین راستا و در صورت قرار گرفتن در فهرست بازیکنان می‌خواهم این رویه را دنبال کنم.

وی افزود: متاسفانه پرسپولیس در فصل جاری دچار یک بدشانسی شده و نتایج قابل قبولی بدست نیاورده است.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص دلایل این امر به برخی قضاوت‌های نادرست و نرفتن توپ مهاجمان این تیم به دروازه رقبا بسنده کرد وافزود: چنانچه این اتفاقات برای تیم ما شکل نمی‌گرفت وضعیت تیم خیلی بهتر از این بود.

کلاه کج در خصوص تازه‌ترین وضعیت تیمش نیز گفت: خوشبختانه وضعیت تیم مناسب و بازیکنان به لحاظ جسمی و روحی روانی برای انجام این دیدار کاملا آماده هستند.

وی درمورد نتیجه این بازی نیز گفت: پیش بینی نتیجه این دیدار بسیار سخت است، اما به طور یقین ما برای شکست استقلال به آزادی می‌رویم.

کلاه کج در خاتمه از تمامی هواداران پرسپولیس درخواست کرد تنها به تشویق تیم و بازیکنان خود بپردازند و از حاشیه‌ها دوری کنند.

شصت و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس عصر روز جمعه دهم مهرماه ‪ ۱۳۸۸‬در ورزشگاه یک ‪ ۱۰۰‬هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد