استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آیا صمد طلسم صمد را می‏شکند؟!

 
image Ariensport.com: نگاهی به آمار بازی‏های سرخابی در کل ادوار گذشته نشان دهنده این است که استقلال تهران با 4 پیروزی بیشتر نسبت به تیم حریف آمار بهتری را از خود بر جای گذاشته است. آمارهای دو تیم از هر لحاظ قابل بحث و تعمد است ولی چیزی که در این دربی جالب به نظر می‏رسد نگاه به آمار حضور مرد اول بازی جمعه روی نیمکت تیم آبی یعنی صمد مرفاوی است.
صمد مرفاوی 9 بار در دوران بازیگری و 9 بار به‏عنوان کمک مربی در دربی پایتخت حضور داشته، ولی نقطه عطف حضور او در بازی‏های دربی مربوط به بازی رفت و برگشت لیگ برتر 3 سال قبل می‏شود؛ زمانی که او به‏عنوان سرمربی هدایت تیم استقلال را به‏عهده داشت و در آن سال ناموفق برای او و استقلال در بازی رفت 2-1 مغلوب پرسپولیس شده و در بازی برگشت تنها توانست با یک گل بخودی توسط شیث رضایی بازی را با تساوی به پایان برساند. بعد از آن بازی طلسم نتیجه 1-1 بر بازی‏های این دو تیم پرطرفدار حاکم شد، بطوریکه بعد از آن چهار بازی دو تیم با نتیجه مشابه 1-1 به پایان رسیده و در مجموع این دو تیم در 5 بازی آخر خود نتیجه‏ای بهتر از 1-1 به دست نیاورده‏اند.
حال تمام نگاه‏ها به این دو تیم مخصوصاً تیم استقلال دوخته شده است که آیا این طلسم که خیلی از انتقادها را متوجه فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی کرده شکسته خواهد شد یا نه؟!
آیا صمد موفق به شکستن طلسمی که در دوران سرمربیگری او بر این بازی بسته شده است خواهد شد؟!
تمام این اما و اگرها و جواب سوال تبانی فدراسیون با این 2 تیم را وقتی خواهیم فهمید که سوت پایان بازی توسط داور ایرانی این دیدار به صدا در آید!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد