استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عابدزاده: من هیچوقت نباخته ام

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، صحبت‌های عابدزاده در اولین دیداری که به‌عنوان مربی حضور دارد، جالب و شنیدنی است. عابدزاده صحبت‌هایش را با یک خاطره شروع می‌کند: «در یک بازی مقابل استقلال در زمان علی پروین، نیم‌ساعت مانده به شروع بازی به داوود فنایی گفتم برو داخل زمین گرم کن. داوود هم به جای من شروع به گرم کردن کرد. هواداران استقلال که فکر کردند فنایی قرار است درون دروازه بایستد، خیلی خوشحال شدند و حسابی فنایی را تشویق می‌کردند! پنج دقیقه به شروع بازی خودم به زمین رفتم و گرم کردم، هواداران استقلال که متوجه شدند من قرار است دروازه‌بان باشم، عربده می‌کشیدند و من را «هو» می‌کردند. خلاصه با گول زدن تماشاگران استقلال، حسابی جو ورزشگاه را به‌هم ریختم!»یکی از اسطوره‌های پرسپولیس در مورد این دیدار ادامه می‌دهد: «من سومین‌بار است که به‌عنوان مربی در داربی حضور دارم و این مسابقه برایم جذابیت خاصی دارد. امیدوارم پرسپولیس هم مانند من بتواند به رکورد شکست‌ناپذیری در داربی دست پیدا کند. درست است که من زمانی بازیکن استقلال بودم، اما تعصب من به پرسپولیس بیشتر است. در حال‌حاضر مربی پرسپولیس هستم و روی نیمکت این تیم نشسته‌ام و تنها آرزویم پیروزی ‌این تیم است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد