استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

لب‌خوانی حرفهای 18+ آرش برهانی از روی تصاویر تلویزیونی پس از تعویض


شادی و سپس ابروهای درهم آرش برهانی تضاد جالب توجه‌ای بود که پس از گل دوم استقلال در مشهد به چشم می‌خورد. او که در جدول گلزنان لیگ روی رتبه چهارم قرار گرفته، انتظار نداشت که درست پس از به ثمر رساندن گل تابلوی تعویضی که حکم به خروج وی از زمین می‌داد را بالای سر داور چهارم بازی ببینداین شد که برهانی با نارضایتی مشهود راه خروج زمین را در پیش گرفت و اگر وساطت فرهاد مجیدی نبود شاید در همان زمین باقی می‌ماند. با این حال آرش هنگام خروج از زمین زیر لب حرف‌هایی زد که کاملا بیانگر اعتراض او به تعویضش از سوی صمد مرفاوی بود.
جالب اینکه صمد برای آرام کردن مهاجم ناراضی‌اش او را در بغل گرفت و در گوش او حرف‌هایی زد که ظاهرا ثمربخش بود چرا که آرش بعد از گل حسین کاظمی خوشحالی کرد و دیگر شاکی به نظر نمی‌رسید. آرش که داربی را از دست داده و نمی‌تواند در این مسابقه بزرگ حاضر باشد، می‌گوید که ناراحتی‌اش دقیقا به همین نکته باز می‌گشته است. اینکه او انتظار داشته به خاطر غیبت در داربی، دقایق بیشتری در زمین می‌مانده و شمار گل‌هایش را بالا می‌برده است. او البته بعد از بازی به این نکته نیز اشاره داشت که بازیکن جایگزین او (رضا عنایتی ) عملکرد خوبی داشته و این سبب آرامش وی شده است.

بالای 18؟
حرف‌های زیر لب آرش بعد از تعویض که توسط دوربین‌های تلویزیونی هم به ثبت رسید، اما بحث‌هایی را در پی داشته است. عده‌ای می‌گویند که به راحتی می‌شود کلمات رکیک و ناپسندی که او در هنگام تعویض به کار برده را لب خوانی کرد و به همین خاطر کمیته انضباطی با بازبینی فیلم مسابقه می‌تواند او را احضار کند و در اینباره از او توضیح بخواهد که به نظر می‌رسد با توجه به پخش زنده این بازی و ثبت صحنه مورد بحث توسط دوربین‌های تلویزیونی خواسته معقولی باشد. با این حال برخی دیگر که فیلم بازی را دیده‌اند معتقدند که کلمات آرش را نمی‌شد از تصاویر تلویزیونی حدس زد. با این حال صمد مرفاوی معتقد است که اعتراض برهانی بعد از تعویض خیلی هم شدید نبوده است: «به هر حال آرش برای بازی داربی سه‌اخطاره شده بود و من قصد داشتم به بازیکنانی که می‌توانند در هفته آینده به ما کمک کنند هم بازی برسد. البته شاید اگر آن گل را زودتر به ثمر می‌رساند دیرتر تعویضش می‌کردم. وقتی از زمین خارج شد همین نکته را به او گفتم که خندید و روی نیمکت نشست.» او به این نکته نیز اشاره داشت که نمی‌شود ذهن بازیکن را خواند. اگر چه کمیته انضباطی باشگاه استقلال که تا حدودی سخت‌گیر است از کنار این قضیه به سادگی نخواهد گذشت اما آرش با از دست دادن داربی حسابی متنبه شده و دیگر نیازی به توبیخ او نیست. آرش می‌گوید: «من بازی داربی را از دست داده بودم و این روی رفتار من تاثیر منفی گذاشته بود.»

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان 1388/07/04 ساعت 06:23 ب.ظ http://comien.mihanblog.com

سلام
من یه دانشجو از قشر متوسطم که به لطف خدا و به کمک cn3 دارم یه پولدار واقعی میشم
شما هم اگه می خوای واسه هر تومنی که خرج میکنی کلی بالا و پایین نکنی و به ما بپیوندی، سری بهم بزن
http://comein.mihanblog.com
CN3 روشی نو برای کسب درآمد واقعی از اینترنت صد در صد تضمینی
.
.
.
.
بدون نیاز به کلیک کردن یا زیرمجموعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد