استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

صمد مرفاوی هم "علی" دار شد!

 
image تیم فوتبال ابومسلم خراسان روز گذشته در مقابل دیدگان بیش از 10 هزار هوادار خود در مشهد با قبول سنگین‌ترین شکستش در تاریخ لیگ‌برتر، مقابل استقلال تهران تحقیر شد.

 تیم فوتبال ابومسلم خراسان روز گذشته از ساعت 15 به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران رفت که پس از نود دقیقه تلاش با پنج گل مغلوب استقلال تهران شد و این سنگین‌ترین شکست تیم فوتبال ابومسلم در تاریخ حضورش در لیگ‌برتر بود.

تیم فوتبال ابومسلم که به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای اخیر دچار مشکلات فراوانی بود و همچنین سعید خانی کاپیتان و بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت در نیمه اول این دیدار توانست در مقابل استقلال مقاومت کرده و دروازه‌اش را بسته نگهدارد، اما در نیمه دوم و پس از گل فرهاد مجیدی در دقیقه 54 از هم پاشید و به ترتیب در دقایق 64، 68 ، 90 و 93 و توسط آرش برهانی، حسین کاظمی، سید مهدی سید صالحی و سیاوش اکبرپور 4 گل دیگر دریافت کرد تا استقلال را با آمادگی کامل راهی دیدار دربی تهران در هفته آینده کند.

ابومسلمی که به ادعای بنی‌اسد، رییس هیات مدیره‌اش هیچ مشکلی به جز خبرنگاران ندارد در هفته گذشته آبستن اتفاقات زیادی شد که این تیم را به صدر اخبار فوتبال کشور برد.

در هفته گذشته نیروی انتظامی ساختمان این باشگاه را که متعلق به خود بوده و باشگاه ابومسلم بدون پرداخت اجاره آن را در اختیار داشت پس گرفت که این اتفاق و حواشی آن کاملا بر کار تیم فوتبال ابومسلم تاثیرگذار بود.

پس از این اتفاق بازیکنان ابومسلم نیز که مطالبات زیادی از باشگاه داشتند حاضر به تمرین کردن نشدند و چند روزی تمرینات این تیم تعطیل شد و همچنین رحمان نادری که مدیرعامل این باشگاه شده بود دوباره از آن جدا شد، اما اتفاق بزرگتر که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد اتمام مهلت 45 روزه کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال به ابومسلم برای پرداخت بدهی‌هایش بود که به تعلیق دوباره این تیم انجامید و مجموع این حوادث مانند یک سکته ناقص برای ابومسلم عمل کرد.

باتوجه به این اتفاقات که به گفته مالکان باشگاه عامل آن رسانه‌ها و خبرنگاران مغرض مشهدی هستند، شاید باید خدا را هم شاکر بود که ابومسلم خراسان که زمانی گربه سیاه تیم‌های لیگ برتری بود در مشهد بیش از پنج گل دریافت نکرد.

بازی دیروز تیم‌های استقلال و ابومسلم نکات جالب توجه‌تری از خوردن پنج گل نیز داشت از جمله غیبت یاری پنجمین مدیرعامل باشگاه ابومسلم در یک سال اخیر در ورزشگاه و همچنین حضور بنی‌اسد در ثامن و رویارویی وی با خبرنگاران منتقدش.

رییس هیات مدیره ابومسلم که مدت‌ها سکوت اختیار کرده بود و هر سه خط تلفنش خاموش بود بالاخره حاضر به رویارویی با خبرنگاران شد اما در مصاحبه‌اش به جای پاسخگویی در قبال عملکرد خود و هیات مدیره تحت اختیارش سعی در خوب جلوه دادن وضعیت باشگاه داشته و همه چیز را بر گردن رسانه‌ها انداخت. بنی اسد روز گذشته گویا در ورزشگاه نه خودزنی هواداران را دید و نه صدای اعتراض آن‌ها را شنید و این شعارها را هم ساخته ذهن خبرنگاران دانست.

رییس هیات مدیره ابومسلم که در فصل پیش منتقد برنامه 90 بوده و این برنامه را به ساختن فیلم هندی برای باشگاهش متهم کرده بود، اما دیروز گزارشگران اعزامی این برنامه از تهران را با اتومبیل خود و با عزت و احترام به ورزشگاه آورد و این شائبه را به وجود آورد که شاید او می‌خواهد بر روی برنامه‌ دوشنبه شب آینده نود که به مشکلات این باشگاه می‌پردازد، تاثیرگذار باشد.

یکی دیگر از نکات جالب توجه در این دیدار این بود که بر خلاف هفته‌های گذشته که وقتی ابومسلم با تساوی در خانه مقابل حریفان متوقف می‌شد، هواداران تیم که وضعیت آن را مناسب نمی‌دیدند از اواسط نیمه دوم شعارهای خود بر علیه مسوولان باشگاه را آغاز می‌کردند اما در دیدار روز گذشته با این که تیمشان از دقیقه 68 بازی با سه گل از حریق عقب بود اما شعاری به گوش نمی‌رسید تا این که استقلال با زدن گل چهارم خود صبر تماشاگران را که با حضور عوامل باشگاه در میانشان و خواسته آن‌ها مبنی بر سر ندادن شعار علیه باشگاه روبه‌رو بودند، لبریز شد و این اعتراضات آغاز شد.

اعتراض هواداران ابومسلم که این بار دیر آغاز شده بود به داخل تونل ورزشگاه رسید و لیدرهای باشگاه پشت رختکن ابومسلم به اعتراض پرداختند.

اما مسئله‌ای که در این بازی بیشتر از همه جلب توجه کرد حمله به خبرنگاران برنامه‌های دوربین خبرساز و نود توسط نیروی انتظامی باز بود.

در حالی که خبرنگاران با ممانعت ماموران نیروی انتظامی و حراست تربیت‌بدنی برای حضور در تونل ورزشگاه و سالن کنفرانس روبه‌رو شدند اما لیدرهای دو تیم با سیگارهای روشنشان آزادانه در تونل ورزشگاه حاضر می‌شدند، عده‌ای عکس یادگاری با تیم پرستاره‌شان می‌گرفتند و عده‌ای هم در مقابل به باشگاهشان اعتراض می‌کردند، اما مشخص نشد در میان اینان چرا باید خبرنگاران کتک بخورند و از حق طبیعی خود محروم شوند.

و آخرین حاشیه این بازی را هم صمد مرفاوی، شاگرد امیر قلعه‌نویی به وجود آورد. سرمربی استقلال تهران به مانند امیر قلعه‌نویی که در مصاحبه‌های پس از بازی‌هایش به همراه آن "علی" معروف در سالن کنفرانس حاضر می‌شد، این بار با خود "علی" مانندی به همراه آورده بود که در میان خبرنگاران به سوالات آن‌ها اعتراض می‌کرد و این کار وی در پایان مصاحبه دیروز مرفاوی در ثامن باعث اعتراض خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی شد.

*****

گزارشگر برنامه نود: به دلیل اصابت باتوم شوک الکتریکی در بیمارستان بستری شدم

گزارشگر برنامه 90 گفت: به دلیل اصابت باتوم شوک الکتریکی شب گذشته سه ساعت در بیمارستان بستری شدم.

مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص درگیری شب گذشته‌اش با ماموران نیروی انتظامی در ورزشگاه ثامن مشهد، خاطرنشان کرد: پس از حضور هواداران تیم ابومسلم در تونل ورزشگاه و سر و صدای آن‌ها بیرون از سالن کنفرانس مطبوعاتی ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی برای خارج کردن آن‌ها وارد تونل شدند که یکی از ماموران ما را هم به همراه هواداران باشگاه به بیرون هدایت کرد.

وی افزود: زمانی که کارت خود و لوگوی برنامه نود را به این مامور نشان دادم او خطاب به من گفت شما خبرنگاران همه مانند هم هستید و باید شما را زندانی کنم و در حالی که این اولین حضور ما در ورزشگاه ثامن در فصل جاری لیگ برتر بود، این مامور با بیان اینکه شما در هفته‌های گذشته هم در ورزشگاه مشکل درست کرده‌اید قصد بیرون کردن ما را داشت که ما هم که قصد حضور در سالن کنفرانس مطبوعاتی را داشتیم در مقابل این مامور مقاومت کردیم.

وی ادامه داد: پس از مقاومت ما این مامور با باتوم شوک من و تصویربردارم را مضروب کرد و همچنین از این باتوم بر روی بدن گزارشگر برنامه دوربین خبرساز که برای وساطت آمده بود نیز استفاده کرد.

سلیمانی با اشاره به بستری شدنش در بیمارستان گفت: شب گذشته به مدت سه ساعت در اورژانس بیمارستان فارابی مشهد به دلیل اصابت با باتوم شوک الکترونیکی و شوک ناشی از آن که باعث بالا رفتن ضربان قلب و فشار خونم شده بود بستری شدم اما هم اکنون در سلامتی کامل هستم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد