استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

جشنواره گل استقلال در آستانه دربی

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد ابومسلم مشهد را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و پیروزی روحیه‌بخشی در آستانه دربی به دست آورد.

دیدار تیم‌های ابومسلم مشهد و استقلال تهران از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن‌الائمه با حضور 20 هزار تماشاگر از ساعت 15 آغاز شد.
استقلال 15 امتیازی که در رده دوم جدول قرار داشت به مصاف ابومسلم قعرنشین رفت و تلاش می‌کرد تا با پیروزی در این میدان روحیه بازیکنان را برای بازی هفته آینده برابر پرسپولیس بالا ببرد. نیمه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم مجید غلامی، دروازه‌بان ابومسلم ضربه سر سید مهدی سیدصالحی را ناقص دریافت کرد و در برگشت کاپیتان تیم استقلال فرهاد مجیدی توانست در دقیقه 55 دروازه ابومسلم را باز کند. در ادامه بازی این تیم استقلال بود که بازی را در اختیار داشت و توانست در دقیقه 64 برای بار دوم توسط آرش برهانی به گل دست یابد.
شاگردان مرفاوی در دقیقه 68 با ضربه حسین کاظمی گل سوم خود را به ثمر رساندند، اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 90 گل چهارم را وارد دروازه ابومسلم کرد و سیاوش اکبرپور در دقیقه 3+90 توانست گل پنجم را به ثمر رساند تا آبی پوشان در مشهد جشنواره گل به راه بیندازند.
قضاوت این دیدار بر عهده یدا.. جهانبازی بود. وی در این دیدار به علی حقدوست و امجد شکوه مقام از ابومسلم و آرش برهانی و هاشم بیک‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد. برهانی با کارت زردی که دریافت کرد دیدار جمعه هفته آینده (10 مهر) با پرسپولیس را به دلیل 3 اخطاره شدن از دست داد.

ترکیب تیم ابومسلم:
مجید غلامی، عبدوالجبار موموئی، مجتبی سرآسیابی، امجد شکوه‌مقام، محمدحسن رجب‌زاده (63- میلاد نوری)، جراردو جونیوور، علی حقدوست، پژمان جمشیدی(76- جواد ضیغمی)، داوود دانش‌دوست، مصطفی شهرکی، رضا ناصحی.
سرمربی: ناصر پورمهدی

ترکیب استقلال:
وحید طالب‌لو، پژمان منتظری، هادی شکوری، هاشم بیک‌زاده، مهدی امیرآبادی، حسین کاظمی، سیدمهدی سیدصالحی، خسرو حیدری، فرهاد مجیدی (70- پائولو رینالدو کروزادو)، فابیو جان‌واریو(73- سیاوش اکبرپور)، آرش برهانی(66- رضا عنایتی).
سرمربی: صمد مرفاوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد