استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

باشگاه استقلال تهران جریمه شد


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را اعلام و باشگاه استقلال تهران را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین رای خود اعلام کرده است آورده است: با توجه به بروز تخلفات و خشونت غالب تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران در دیدار با تیم استیل آذین که قابل شناسایی نبودند، کمیته انضباطی برابر ماده 71 آیین‌نامه و بندهای ب و ج ماده 32 تیم استقلال تهرا ن را به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌کند.
کمیته انضباطی همچنین به باشگاه استقلال متذکر می‌شود در صورت بروز چنین خشونت‌هایی به ویژه در بازی شهرآورد ،‌محرومیت از حق میزبانی را به دنبال خواهد داشت.
با توجه به خشونت‌های متقابل برخی طرفداران تیم استیل آذین و اظهارات کلمات تحریک‌آمیز آنان ، باشگاه استیل آذین نیز به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم می شود. این باشگاه نیز باید ساماندهی دقیقی در سکوها داشته باشد تا مانع از بروز خشونت شود در غیر این صورت با محرومیت تماشاگران مواجه می‌شود.
کمیته انضباطی در بخش دیگری از آرای خود از زحمات و رفتار پسندیده علی کریمی بازیکن استیل‌آذین در برخورد با تماشاگران و طرفداران و خودداری از عکس‌العمل به توهین آنان تقدیر کرد و علاوه بر تشویق کتبی با درج در پرونده ، مبلغ 30 میلیون ریال پاداش نقدی نیز برای وی درنظر گرفت.
نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed Hoseini 1388/07/01 ساعت 05:45 ب.ظ http://hosting.torna2.ir

سلام خوبی
باور کردنی نیست >>>torna2<<<
مثلا 1000 مگابایت هاست که همه ی امکاناتش نامحدود هست قیمتش فقط 18000 تومان
این یکیش بود بقیه رو برو تو سایت ببین
راستی با خرید هاست 1 گیگ و دامین نصب هر سیستم مدیریت محتوا یا انجمن رایگانه
حالا عجله کن و برو ببین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد