استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

ابراهیم‌زاده: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هفته گذشته بیشتر روی شرایط روحی بازیکنان کار کردیم.

منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی پرگل 5 بر 2 مقابل استقلال اهواز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: در مورد نتیجه به دست آمده باید به عقب برگردیم و به بازی با مس کرمان نگاهی داشته باشیم. این اتفاقات در دنیای فوتبال همیشه رخ می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه هفته سختی را گذراندیم، گفت: در هفته گذشته روی شرایط روحی بازیکنان کار کردیم؛ البته تمرینات ما در این هفته به خوبی و به صورت منظم برگزار شد. باخت همیشه بد است؛ اما بهتر است بدانید که یک باخت 5 بر صفر بهتر از 5 باخت یک بر صفر است.
ابراهیم‌زاده افزود: البته صحبت‌های خداداد عزیزی و شرایط استقلال اهواز باعث شده بود تا بازیکنان استقلال برای دفاع از مربیشان با تمام وجود بازی کنند.
وی ادامه داد: به دلیل غایبان زیادی که داشتیم، تغییرات زیادی انجام دادیم و بدون ترس بازی کردیم. البته شروع نامتعادلی داشتیم؛ اما بازیکنان ما در ادامه نشان دادند به دنبال پیروزی هستند.
سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: این موضوع را باید در تیم برطرف کنیم که چرا بازیکنان من پس از زدن گل‌های زیاد اشباع می‌شوند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فصل گذشته مقام قهرمانی را با تفاضل گل در مقابل استقلال از دست دادیم. خوشحالم که در غیاب خلعتبری، مثلث خط حمله ذوب‌آهن یعنی قاضی، کاسترو و فرهادی هر 3 گلزنی کردند و این به ما کمک می‌کند تا در آینده پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

ابراهیم‌زاده در مورد استعفای خداداد عزیزی از سمت سرمربیگری استقلال اهواز، گفت: خداداد مهره‌ای است که سریع در یک شرایط خاص قرار گرفت. تعدادی از مربیان هستند که باید در یک فضای آرام و با آرامش کار خود را آغاز کنند؛ اما خداداد در مدتی که مربیگری کرده است همیشه در تیم‌هایی بوده که از نظر آرامش شرایط مناسبی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: من به خداداد توصیه می‌کنم به دنبال یک تیم بدون حاشیه برای مربیگری باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد