استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

رکورد تماشاگران در بازی استقلال - استیل آذین شکسته شد !


هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی با پیروزی استقلال برابر استیل آذین آغاز شد که رکورد حضور تماشاگران در لیگ نهم نیز شکسته شد و بیش از 80 هزار تماشاگر دیدار این دو تیم در ورزشگاه آزادی را از نزدیک تماشا کردند.
در این دیدار که جمعه شب به قضاوت هدایت الله ممبینی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، شاگردان صمد مرفاوی موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

دیدار تیم های استیل آذین و استقلال در شرایطی برگزار شد که حضور علی کریمی در تیم استیل آذین به همره چند بازیکن پیشین پرسپولیس بر جذابیت های این بازی افزوده بود تا بیش از 80 هزار تماشاگر راهی ورزشگاه شوند و رکورد حضور تماشاگر در لیگ نهم را بشکنند.

این دیدار در حالی برگزار شد که شبکه سوم سیما با این بهانه که سیستم ارتباطی دچار نقص فنی شده است، از پخش مستقیم آن خودداری کرد. هر چند که به نظر می رسید نقص فنی تنها یک بهانه بود! این برای نخستین بار در سالهای اخیر بود که چنین مشکلی بوجود می آمد.

با این حال استقلال در این دیدار با دو گل آرش برهانی که در دقایق 26 و 81 وارد دروازه استیل آذین کرد به پیروزی رسید و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
پویا 1388/06/28 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.comsoftware.mihanblog.com


khaste nabashid webe jalebia

mikham tabadole link konim lotfan mano ba esme download narm afzare rooz dlink kon va bad behem bego man u ro ba che esmi link konam

www.comsoftware.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد