استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آرش برهانی: بهتر است یکی از مهاجمان استقلال برود

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران،گفت: خط حمله تیم ما ترافیک مهاجم دارد و بهتر است یکی از بازیکنان خط حمله از استقلال برود.

به گزارش ایرنا، آرش برهانی بعد از پیروزی تیمش مقابل استیل آذین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان خط حمله تیم استقلال زیاد بوده و ممکن است در این زمینه مشکلاتی بوجود آید به نفع این تیم است که یکی از مهاجمان به تیم‌های دیگر برود.البته در این خصوص کادر فنی و مدیرعامل نظر خواهند داد و هنوز صحبتی در این رابطه مطرح نشده است.

وی با زیاد دانستن احتمال جدایی یک مهاجم تاکید کرد: احتمال جدایی یک مهاجم از تیم استقلال کم نیست.اگر واقعا چنین موضوعی جدی شد باید با مهاجمان دیگر صحبت شود تا سرانجام یک نفر از استقلال جدا شود.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور همچنین درخصوص بازی در مقابل استیل آذین، یادآور شد: خوشحالم که توانستم در این دیدار برای استقلال دو بار گلزنی کنم اما، مهمتر از آن خوشحالم که توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کرده و خود را دوباره به صدر جدول برسانیم.

برهانی درخصوص صحنه‌ای که بر سر سید صالحی، مهاجم دیگر استقلال فریاد زده و از عملکرد وی در طول بازی انتقاد کرده بود خاطرنشان ساخت: این صحنه ها در فوتبال زیاد پیش آمده و کاملا طبیعی است.من با سید صالحی کاملا هماهنگ هستم و مشکلی با وی از این بابت ندارم.

وی ادامه داد: البته هماهنگی من با سید صالحی نباید اینگونه تعبیر شود که با سایر مهاجمان هماهنگی ندارم و زوج قطعی من در خط حمله این بازیکن است بلکه وی در این دیدار با پاسهای خود مرا در موقعیت‌های گل قرار می‌داد.

مهاجم تیم استقلال با تکرار ادعای خود درخصوص آقای گل لیگ نهم تصریح کرد:
همانوط که قبلا هم گفته بودم آقای گل لیگ برتر در این فصل یکی از بازیکنان استقلال است اما نمی‌توانم درباره اینکه کدام بازیکن می‌تواند این عنوان را به دست آورد نظر بدهم.

برهانی در پایان درخصوص احتمال نیمکت نشینی‌اش و ناراحتی از این موضوع گفت: نمی‌توانم این موضوع را کتمان کنم که از نیمکت نشینی ناراحت نمی‌شوم .با این حال من سابقه نیمکت نشینی را در ابتدای فصل داشته ام و هر زمانی که به میدان آمده ام با تمام وجود برای استقلال بازی کرده ام.

تیم فوتبال استقلال تهران جمعه شب در هفتمین دیدار خود در ورزشگاه آزادی توانست با دو گل استیل آذین را شکست داده و به تنهایی با ‪۱۵‬امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد