استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استیلی: پیروزی حق استقلال بود

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه بازیکنانش هنوز به هماهنگی های لازم نرسیده اند، پیروزی را حق تیم فوتبال استقلال در دیدار شب گذشته دانست.

تیم فوتبال استقلال تهران از هفته هفتم لیگ برتر باشگاههای ایران با دوگل آرش برهانی تیم استیل آذین را شکست داد.
"حمید استیلی" بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: بازیکنان ما جوان بودند و در نیمه اول این دیدار تحت تاثیر جو ورزشگاه نتوانستند توانایی های خود را به خوبی بروز دهند. ضمن اینکه استقلال هم بازی زیبایی به نمایش گذاشت و به نظرم لایق هر سه امتیاز بود.
وی ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته بودم تیم استیل آذین دیرتر از سایر تیم ها بازیکنانش را جذب کرد و برای رسیدن به هماهنگی های لازم به زمان بیشتری احتیاج داریم، هر چند که بازیکنان ما در این دیدار نسبت به بازی های گذشته عملکرد بهتری داشتند و نشان دادند که هفته به هفته بهتر می شوند.
سرمربی تیم استیل آذین افزود: ارائه یک بازی زیبا و روان از استقلال طبیعی بود. بازیکنان این تیم سالیان سال است که درکنار هم هستند و علاوه بر آن اسکلت تیم آنها نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نداشته است. البته آنان از حمایت هواداران بی شمار خود نیز بهره می برند.
استیلی در پاسخ به این سئوال که آیا تصور نمی کنید با بیشتر شدن شکست های استیل آذین احتمال به حاشیه رفتن این تیم بیشتر خواهد شد؟، تصریح کرد: تیم های فوتبال همیشه دارای حواشی خاص خود هستند و این موضوع به شکست یا پیروزی ارتباطی ندارد. ما تنها امیدواریم با برطرف کردن مشکلات بتوانیم خود را از این جایگاه بالاتر بکشانیم.
وی با اشاره به درگیری لفظی برخی از بازیکنان استیل آذین با بازیکنان استقلال یادآور شد: قبل از بازی به بازیکنانمان هشدار داده بودیم تا وارد حاشیه نشوند و در مقابل تماشاگران استقلال از انجام حرکات تحریک آمیز خودداری کنند که خوشبختانه به این هشدار ما توجه کردند.
سرمربی تیم استیل آذین با رد شایعه اعتراض بازیکنان این تیم به نحوه عملکرد کریمی تاکید کرد: به نظر من علی کریمی برای سایر بازیکنان استیل آذین یک الگوست. کریمی در فصل جاری تغییرات زیادی کرده و با پشتکار زیاد به تمرینات خود نظم داده است.
استیلی ادامه داد: هرچند که علی کریمی و حسین کعبی را به دلیل انجام بیش از 80 بازی ملی ستاره های تیمم می دانم اما، برنامه ما به گونه ای است که اگر کریمی توسط تیم مقابل گرفته شود، سایر بازیکنان بتوانند خود را نشان بدهند و از توانایی های خود استفاده کنند.
وی همچنین از صحبت در خصوص داوری خودداری کرده و خاطرنشان ساخت: من هیچ وقت در خصوص داوری قضاوت نمی کنم. هفته های گذشته هم در چند صحنه از عملکرد داوران ضربه خوردیم اما نسبت به این موضوع اعتراضی نداشتیم. در این دیدار نیز بازیکنان ما گفتند که گل اول آفساید بوده و یک خطای مشکوک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است که البته باید با بازبینی فیلم در این خصوص صحبت کنم.
سرمربی استیل آذین از انتقاد خبرنگاران مبنی بر گلهایی که تیمش در بازی های قبلی از نقطه پنالتی به ثمر رسانده انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه جریانی که در هفته های گذشته مبنی بر زیاد بودن پنالتی ها برای تیم استیل آذین به وجود آمد باعث شد تا داوران در بازی های استیل آذین مقابل پیکان و راه آهن برای ما دو پنالتی نگیرند که این موضوع کاملا به ضرر ما تمام شد. می خواهم بپرسم که آیا مگر پنالتی همانند کرنر یا شوت از راه دور جزء بازی نیست؟
استیلی در پایان گفت: به نظر من بازیکنان تیم استیل آذین هنوز توانایی های خود را نشان نداده اند، زیرا آنها در تمرینات عملکرد بسیار بهتری دارند و در بازیهای رسمی نمی توانند خود را نشان دهند که البته این موضوع نیز به خاطر حضور اولین سال ما در لیگ برتر است.
دیدار تیم های استقلال تهران و استیل آذین در حضور 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد