استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سرمربی استقلال:بازیکنان به خوبی برنامه هایم را پیاده کردند

سربی تیم فوتبال استقلال تهران،گفت: بازیکنان تیم به خوبی برنامه های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کردند و از عملکرد آنها رضایت کامل دارم.
صمد مرفاوی بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل استیل آذین در نشست خبری اظهار داشت: جا دارد از بازیکنان استقلال تشکر کنم آنها در این دیدار با تمام وجود خود و با تلاش فراوان بازی کردند و در تمام خطوط عملکرد خوبی ارائه دادند بازیکنان ما در بازی مقابل استیل آذین نسبت به دیدارهای گذشته سرعت بیشتری داشته و همین باعث شد تا موقعیت های زیادی به دست آوریم.
مرفاوی در ادامه با اشاره به عملکرد تیم استیل آذین،تصریح کرد: به حمید استیلی و اعضای تیم استیل آذین نیز تبریک می گویم. آنها با جذب بازیکنان بسیار مناسب و توانمند وارد لیگ برتر شده اند و هر چند که اولین سال حضور خود را در این لیگ تجربه می کنند اما حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
سرمربی تیم استقلال درخصوص استفاده از زوج برهانی و سید صالحی در خط حمله استقلال برای این دیدار،تاکید کرد: با توجه به اینکه زمان دیدار استقلال و تراکتورسازی با این بازی اندک بود ترجیح دادیم از مهاجمانی استفاده کنیم که انرژی بیشتری داشته و سرحال باشند.به همین خاطر بود که سید صالحی در کنار برهانی در ترکیب اصلی به میدان رفت.
مرفاوی افزود: به هیچ عنوان اعتراض برخی از بازیکنان درخصوص نیمکت نشینی در به میدان رفتن آنها موثر نیست و اینگونه نیست که ما به خاطر صحبت های تعدادی از بازیکنان برنامه های خود را تغییر دهیم.سیستم استفاده از مهاجمان نیز چرخشی نیست و همه چیز برای بازی آنها به تمرینات و آمادگی بازیکنان بر می گردد.
سرمربی استقلال در ادامه با اشاره به اینکه هافبکهای استقلال در این بازی به خوبی مهاجمان را تغذیه کردند،اظهار داشت: برای من مهم این بود که بازیکنان در زمین تحرک کافی داشته باشند و فوتبالی پرسرعت را به نمایش بگذارند.همانطور که همه دیدند بازیکنان در این مسابقه عملکرد بهتری داشتنند و توانستند رضایت ما را کسب کنند.
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سئوالی مبنی بر کم تحرکی خسرو حیدری در این بازی خاطرنشان ساخت: حیدری همانند سایر دیدارها یکی از مهره های کلیدی و سرعتی تیم به حساب می آمد و اینطور نبود که ما از طرف راست برنامه ای برای تیم مقابل نداشته باشیم.حیدری توسط بازیکنان تیم حریف یارگیری شده بود و با وجود این به خوبی از عهده وظایف خود بر آمد.
مرفاوی در پاسخ به این سئوال که آیا برای مهار علی کریمی برنامه خاصی داشتید یا خیر؟ افزود: کریمی بازیکن بزرگی است که هر لحظه می تواند نتیجه بازی را به تنهایی به سود تیمش عوض کند.با این حال برنامه ما برای کنترل این بازیکن از طریق یار مستقیم نبود و طبق سیستم بازی،کریمی در هر منطقه ای که بازی می کرد توسط بازیکن همان منطقه مهار می شد.
وی از صحبت درخصوص داوری بازی نیز خودداری کرده و یادآور شد: به هیچ عنوان درخصوص داوری صحبت نکرده ام و این کار را نخواهم کرد.داوران نیز همانند ما انسان بوده و در شرایطی هستند که باید در یک لحظه تصمیم بگیرند.این موضوع خود به خود باعث می شود مرتکب اشتباه شوند.
سرمربی تیم استقلال همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر داور بازی شهرآورد و ایرانی بودن این داور تاکید کرد: با قضاوت داور ایرانی در بازی گذشته شهرآورد ثابت کردیم که توانایی انجام این کار را داریم با این حال معتقدم که باید در این مورد تصمیمات منطقی گرفته شود.
مرفاوی در پایان ضمن تقدیر از سازمان لیگ بابت برگزاری منظم مسابقات، گفت: به هیچ عنوان مخالف برگزاری بازی زیر نور نیستم و در بازی مقابل سایپا نیز به دلیل دیرهنگام بودن آن و نامناسب بودن زمان بازی اعتراض کردیم زیرا تطابق بازیکنان با بازی در ساعت 22:30 دشوار بود.هنوز هم معتقدم سازمان لیگ برای برگزاری بازیها زحمات زیادی می کشد که این کار بسیار دشواری است .
تیم فوتبال استقلال در هفتمین دیدار خود در لیگ برتر توانست در حضور نزدیک به 80 هزار تماشاگر تیم استیل آذین را با دو گل در ورزشگاه آزادی شکست داده و به تنهایی با 15امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد