استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

متاسفانه این بازی را بی‌جهت حساس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، فصل گذشته محسن ترکی پس از سال‌ها به عنوان یک داور ایرانی این بازی را قضاوت کرد که البته دیدار کم‌حاشیه‌ای بود و مهم‌ترین اتفاق این بازی خطای هند علی علیزاده مهاجم بلندقامت استقلال بود که در نهایت باعث شد ترکی نقطه پنالتی را نشان دهد و پرسپولیس با ضربه مازیار زارع بازی را به تساوی بکشد. ترکی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و البته به وجود نیامدن صحنه‌های جنجالی و انجام یک بازی کم‌خشونت کمک زیادی به او کرد تا قضاوت شهرآورد را بدون حرف و حدیث به پایان برساند.

ترکی که یکی از شانس‌های قضاوت در این مسابقه است، می‌گوید: «من برای قضاوت در مسابقات AFC کاپ باید از ایران خارج شوم و فکر می‌کنم 8 مهرماه دوباره به ایران برگردم. هرچند در تاریخ دهم مهرماه در ایران هستم ولی دو روز بعد باید عازم ژاپن شوم و نمی‌دانم که شرایط برای من چطور خواهد بود.» ترکی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید با شرایطی که به وجود آمده، این بازی را قضاوت کنید، تاکید می‌کند: «من نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم چراکه کمیته داوران تصمیم‌گیرنده است و انتخاب داوران شهرآورد به ما مربوط نمی‌شود.»

ترکی در ادامه حرف‌هایش تاکید می‌کند: «به غیر از گزینه‌هایی که شما نام بردید، معتقدم که خیلی از داوران دیگر می‌توانند این بازی را قضاوت کنند و لایق داوری در این بازی هستند. متاسفانه بعضی‌ها این بازی را بیش از حد حساس می‌کنند و همین موضوع حاشیه‌هایی را به وجود می‌آورد.»

ترکی در پاسخ به این سئوال که چه عواملی باعث شد تا شهرآورد سال گذشته را بدون مشکل خاصی سوت بزنید، می‌گوید: «قبل از بازی این موضوع را برای خودم جا انداختم که این مسابقه با دیگر بازی‌ها هیچ فرقی ندارد. خوشبختانه با کمک دوستان و همکاری بازیکنان توانستم این بازی را به خوبی قضاوت کنم.»ترکی در پاسخ به این سئوال که آیا باز هم آماده قضاوت در این دیدار حساس هستید، تاکید می‌کند: «من اصلا از کلمه دربی و اینکه می‌گویند این بازی حساس است، خوشم نمی‌آید و به هیچ عنوان این مسابقه را از دیگر بازی‌ها جدا نمی‌کنم چون معتقدم که یک داور در تمامی بازی‌ها باید عملکرد خوبی داشته باشد. من برای تمامی مسابقات آماده هستم و فرقی نمی‌کند که در کدام بازی قضاوت کنم ولی متاسفانه این بازی را بی‌جهت حساس می‌کنند.»

ترکی در مورد حرف‌های مرادی که گفته قضاوت این بازی نسبت به شهرآورد سال گذشته سخت‌تر است، تاکید می‌کند: «نمی‌دانم ایشان چه دلایلی داشته که این حرف را زده ولی من معتقدم که قضاوت در این مسابقه فرقی با بازی سال گذشته ندارد. اتفاقا امسال هر دو تیم بازیکنان جوان‌تری را به خدمت گرفته‌اند و فکر می‌کنم بازیکنان جوان نسبت به بازیکنان مسن و باتجربه، در پذیرفتن تصمیمات داوری مطیع‌تر هستند و قانون را رعایت می‌کنند.»
نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر 1388/06/27 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.tabliqat.blogsky.com

دوست عزیز برای قزار دادن تبلیغات خود در اینترنت به صورت رایگان
میتوانید به سایتwww.tabliqat.blogsky.com
مراجعه نمایید.اگر شما دارای وبلاگ یا وبسایتی هستید برای بالا رفتن آمار بازدید میتوانید
وبلاگ را بانام تبلیغات لینک کنید.البته لینک کردن به نفع خود شماست
هرچه سریع تر به وبلاگ تبلیغات سری بزنید و تبلیغ خود را بنویسید
با تشکر مدیر وبلاگ شب سردwww.coldnight.blogsky.com

امیر داد 1388/06/27 ساعت 03:22 ب.ظ http://iso90.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری اگر خواستی من را با نام اخبار حاشیه ورزش لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد