استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آرش برهانی در گفت و گو با آریا:می خواهم دوباره آقای گل شوم

برهانی گفت: بازی مقابل تراکتورسازی زمانی دشوار شد که آنها تصمیم گرفتند آن همه تماشاگر را راضی به خانه بفرستند و از نتیجه راضی باشند برای همین با تمام توان در زمین مسابقه ظاهر شدند و البته بسیار بازی خوبی را نیز انجام دادند .
آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران ، عنوان کرد : این احساس تیم تراکتورسازی را کاملا درک می کردم چون ما نیز در تهران همیشه دوست داریم که با شکست تیم حریف دل هواداران خود را شاد کنیم و آنها نیز از حضور در ورزشگاه رضایت داشته باشند و فکر می کنم در مقابل تراکتور سازی با آن همه تماشاگر طبیعی بود که بازیکنان آنها نیز بیش از حد انتظار ظاهر شده و آنگونه بازی کنند که معتقد هستم این یکی از زیبایی های فوتبال محسوب می شود .
برهانی در پایان به خبرنگار آریا افزود :هر چند در مرحله اول برای تمامی بازیکنان موفقیت استقلال برایمان مهم است اما در سال گذشته نیز از همین هفته ها بود که گلزنی خود را آغاز کردم و تصمیم دارم با افزایش تمرینات و رسیدن به شرایط بهتر تلاش کنم تا یکبار دیگر عنوان آقای گل لیگ برتر را تصاحب کنم که البته رقابت میان سایرین بسیار زیاد است ولی می توانم به این عنوان دوباره دست پیدا کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد