استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

واعظ آشتیانى: دلیلى ندارد استقلال همیشه برنده شود.

واعظی آشتیانى مدیر عامل استقلال با ابراز رضایت از عملکرد صمد مرفاوى،ا ظهار داشت: تنها من نیستم که بایدا ز عملکرد مرفاوى رضایت داشته باشم. کمیته فنى به تازگى در جلسه اى وضعیت تیم را مورد بررسى قرار داده که نتیجه این جلسه رضایت کمیته فنى را به همراه داشتها ست. البته دلیلى هم ندارد که باز ى هاى استقلال فقط با برد به پایان برسد، باخت و مساوى هم جزیى از فوتبال است. به هر جهت در یک بازى اتفاقات گوناگونى رخ میدهد اما آنچه تا الان پیش رفته نشان م یدهد که تیم به خوبى جلو رفته است. همچنین حضور روته مولر به عنوان یک مربى حرفه اى باعث مبشود که کادرفنى بتواند از تجربیات علمی  او بهره ببرد امیدوارم عملکرد مرفاوى در این فصل باعث سرافرازى او و تیم شود.
آشتیانى اظهار داشت همچنان به دنبال گرفتن حق بلیط فروشى است و گفت: استدلال ما براى گرفتن حق بلیط فروشى وجاهت دارد و مسئله اى است کاملاً منطقى.
خوشبختانه دیگر باشگا هها هم موضع خوبى در این زمینه گرفته اند آنها هم حق دارند که به دنبال استیفاى حق باشگاه
خود باشند و کارى که ما شروع کرد ه ایم همه باشگا هها را منتفع می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، حتی اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد