استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

فرهاد مجیدى: حرکت آن تماشاگر ارتباطى به مردم تبریز ندارد

فرهاد مجیدى کاپیتان تیم استقلال گفت: تلاش مى کنیم تا از عنوان قهرمانى خود در لیگ برتر دفاع کنیم.وى در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال مدعى کسب عنوان قهرمانى است گفت: در حال حاضر باشگاه استقلال چه به لحاظ مدیریت، چه کادر فنى و چه بازیکنان مجموعه اى قدرتمند را تشکیل داده است. تلاشمان این است که عنوانى شایسته براى استقلال کسب کنیم.هواداران همیشه از استقلال انتظارات زیادى دارند. دیگر تیم ها هم براى رسیدن به قهرمانى تلاش مى کنند. ما هم تلاش مان را خواهیم کرد و در این راه باید لطف خداوند شامل حال ما شود.او درباره دیدار فردا استقلال مقابل استیل آذین گفت: استیل آذین از تیم هاى خوب لیگ برتر است. بازیکنان خوبى همچون على کریمى دارد اما باید بگویم در این لیگ تمامى حریفان براى استقلال سرسخت هستند. ما باید با همه قوا در تمامى بازى ها حاضر شویم. امیدوارم که بتوانیم بازى خوبى انجام دهیم و با حمایت هواداران استیل آذین را شکست دهیم. وى درباره عملکرد خود گفت: تمامى بازیکنان در این ۶ هفته عملکرد خوبى داشتند. من هم سعى کردم که در تمامى تمرینات حضور داشته باشم و تمرینات خوبى را انجام دهم. با توجه به اینکه ۶ هفته از لیگ گذشته هرچه از زمان بازى ها بگذرد، استقلال شرایط بهترى پیدا مى کند.مجیدى در ادامه تمامى گفت وگوهایى که پس از بازى با تراکتورسازى به نقل از او دررسانه ها منتشر شده گفت: من در این مدت تلفنم را جواب ندادم و با هیچ سایت و روزنامه اى مصاحبه نکردم و با تنها خبرگزارى که صحبت کردم، همین مصاحبه ام با ایسنا است. متاسفانه در این چند روز برخى رسانه ها صحبت هایى را به نقل از من منتشر کردند که هیچ کدام از آنها صحبت هاى من نبوده است. وى که در بازى با تراکتورسازى به دلیل برخورد شیئى دچار آسیب دیدگى شد، گفت: مردم و هواداران فوتبال در تبریز بسیار خوب و خونگرم هستند. من دوستان بسیارى در تبریز دارم و در مدت زمان حضورمان در تبریز مردم این شهر به ما لطف داشتند. نباید به خاطر یک اتفاق کل مجموعه را زیر سوال برد. حرکتى که آن تماشاگر انجام داد هیچ ارتباطى به مردم تبریز ندارد

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر اس ان 1388/06/26 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.cry3.blogsky.com

سلام دوست من
خوبی؟
وبلاگتون خیلی عالیه. من خوشم اومده ازش. مطالبش برام جالبن . به من هم سر بزنید و از آپ های من استفاده کنید. اگه دوست دارید به وبلاگم سر بزنید و روی یکی از تبلیغات کلیک کنید. و توی یه نظر بهم بگید که روی کدومشون کلیک کردید.
راستی دوست دارم لینکتون کنم لطفا بهم بگید با چه اسمی دوست دارید لینک بشید.

بازم از لطفتون ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد