استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مظلومى: من مدیر امور مالى باشگاه استقلال نیستم

غلامحسین مظلومى مدیر تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مدیر امور مالى باشگاه نیستم و مسائل مالى ارتباطى به من پیدا نمى کند.وى در مورد مسائل رخ داده در تبریز در جریان دیدار با تراکتورسازى عنوان کرد: اول باید به تراکتورسازى تبریک بگویم که توانست ۸۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه بکشاند. براى اولین بار بود که مى دیدم این تعداد تماشاگر وارد ورزشگاهى در آذربایجان شرقى مى شد اما باید تمهیدات لازم براى این تماشاگران هم فراهم کرد؛ این که راه ورودى و خروجى کدام است تا مشکلى پیش نیاید. او ادامه داد: در حالى که براى استقلال جایگاه ۷ هزار نفرى در نظر گرفته بودند اما پس از حضور ۲ هزار تماشاگر بقیه جایگاه از سوى تماشاگران میزبان تصرف شد. من به دوستان خود در هیات فوتبال استان پیشنهاد مى کنم که تمهیدات لازم را در نظر بگیرند و با نیروى انتظامى هماهنگى هاى لازم انجام شود. بازى با تراکتور تمام شد اما تیم هاى دیگر به ویژه پرسپولیس هم که مثل تیم ما پرطرفدار است با مشکل در تبریز مواجه خواهد شد. مدیر تیم استقلال تاکید کرد: از لحظه ورود به فرودگاه به تیم ما اهانت شد اما صبورى کردیم. به نظر من باید نیروى انتظامى تیم هاى میهمان را تا هتل همراهى کند. اگر مشکلى پیش مى آمد و سنگى به اتوبوس مى خورد و بازیکن ما مصدوم مى شد چه اتفاقى رخ مى داد؟مظلومى در مورد شایعه ناراحتى بازیکنان استقلال از او به دلیل بى توجهى به مسائل مالى گفت: این مسأله صحت ندارد زیرا من مدیر امور مالى باشگاه نیستم. در ضمن بازیکنان استقلال بسیار بامعرفت هستند و همواره به من با احترام رفتار کرده اند و حرمت کسوت را نگه داشته اند. اگر فقط یک بازیکن از من دلخور باشد عطاى کار در استقلال را به لقایش مى بخشم و خداحافظى مى کنم. وى یادآور شد: مباشرى مدیر امور مالى باشگاه است که با همکارى و تدبیر مدیرعامل تمام مشکلات مالى را مرتفع کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد