استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مجیدی، حیدری شاید هم برهانی

برای تقابل با استیل‌آذین مرفاوی چشم به حرکات مهره‌های آماده خود دارد.

به گزارش شبکه ایران، مرفاوی در این دیدار حساس چشم به سه مهره آماده خود دارد. این سه مهره هم جزو مهره‌های با تجربه استقلال به حساب می‌آیند. فرهاد مجیدی اولین بازیکنی است که می‌تواند گره‌گشای بازی استقلال مقابل استیل‌آذین باشد. مجیدی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی خیلی آماده نشان داد تا جایی که توانست تک گل استقلال را در ورزشگاه یادگار امام به ثمر برساند.

همین موضوع باعث شده تا با توجه به آمادگی زائد‌الوصف مجیدی، مرفاوی حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های او باز کند. از طرفی خسرو حیدری آماده‌ترین بازیکن فعلی استقلال محسوب می‌شود. حیدری این فصل هم نشان داده که درست مثل فصل گذشته می‌تواند یک مهره تاثیرگذار برای استقلال باشد. پست حیدری هم نسبت به سال گذشته تغییر یافته و او این فصل می‌تواند بدون دغدغه به فکر نفوذ و ارسال سانتر از جناحین باشد.

آرش برهانی هم نشان داده که در صورت لزوم می‌تواند حکم یک ناجی را برای استقلال داشته باشد. برهانی در بازی مقابل سایپا ثابت کرد که بی‌دلیل این لقب را به او نداده‌اند. برهانی با توجه به انگیزه بالایی که دارد می‌تواند مقابل استیل‌آذین یک گره‌گشا یا مهره تاثیرگذار در ترکیب باشد. شاید این تاثیرگذاری با گلزنی همراه باشد شاید هم با پاس گل.

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف 1388/06/25 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.deleaashegh.blogsky.com

شما میتونید با قرار دادن ایمیل خود در سایت "واسه دل خودم..." در آن عضو شوید و در آن بنویسید


قبیله دل نوشته ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد