استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عمران زاده: چشم انتظار بخشش در عید سعید فطر هستم.

حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمى دانم مسئولان چه تصمیمى مى گیرند اما چشم انتظار بخشش در عید سعید فطر هستم. وى درباره این که مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده اند محرومیت وى بخشیده نمى شود؛ اظهار داشت: از این موضوع خبر ندارم اما امیدوار هستم در عید سعید فطر مورد بخشش قرار بگیرم. او یادآور شد: با هزار آرزو به استقلال آمده ام اما بدشانسى گریبانگیر من شد. قطعا وقتى که مى خواهم به ترکیب استقلال برگردم کار سختى دارم اما امیدوارم این اتفاق به زودى براى من بیفتد.عمران زاده افزود: در ورزشگاه دستگردى تمرینات خودم را در زمانى که استقلال تمرین ندارد دنبال مى کنم. دوست ندارم بازى نکردن در لیگ برتر صدمه اى به مسائل روحى و روانى من بزند. این بازیکن در مورد وضعیت استقلال عنوان کرد: خوشبختانه تا به امروز با کادر فنى و مدیریت پرقدرت نتایج خوبى گرفته ایم و براى قهرمانى برنامه ریزى هاى زیادى داریم وامیدوارم بتوانیم به هدف خود برسیم. گفتنى است حنیف عمران زاده به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقى تا پایان نیم فصل اول از حضور در لیگ برتر محروم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد