استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

غلامحسین مظلومی: نزدیک‌‌ بود هواداران استقلال کشته شوند !!

غلامحسین مظلومی، مدیر فنی باشگاه استقلال معتقد است به شدت از برخورد مسوولان ورزشگاه با تماشاگران استقلال شاکی است: «متاسفانه با اینکه در جلسه هماهنگی پیش از بازی تاکید شد 10 درصد ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص دارد ولی عملا در هنگام بازی دیدیم که کمتر از این درصد در اختیار هواداران ما بود و علاوه بر آن نزدیکی جایگاه هواداران دو تیم باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در بازی شد که ممکن بود حتی تعدادی از آنها کشته شوند!
مسوولان نباید اجازه می‌دادند تماشاگران طرفدار تراکتورسازی جایگاه هواداران ما را اشغال کنند زیرا هجوم هزاران نفر از آنها به سمت جایگاه‌های استقلال برای نشستن روی سکوها باعث شد تا هواداران دو تیم نزدیک به هم باشند و در طول بازی با پرتاب سنگ و بطری آب به یکدیگر به شدت آسیب برسانند.
مدیر تیم استقلال خاطر نشان ساخت: هواداران تبریزی حتی به سمت ما نیز سنگ و بطری آب پرتاب کردند که در یکی از این موارد برخورد شدید سنگ با شیشه نیمکت ذخیره‌های تیم استقلال باعث ترس و بلند شدن تعدادی از نیمکت نشینان شد. در واضح ترین صحنه نیز سر فرهاد مجیدی در هنگام شادی بعد از گل از طرف تماشاگران شکست.
مظلومی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه یدالله سلیمانی، ناظر بازی نیز شاهد این صحنه‌ها بود، یادآور شد: «تصور کنید تنها
5 هزار هوادار استقلال در محاصره 75 هزار تماشاگر تراکتورسازی بوده و حتی از قبل از شروع بازی به سمت یکدیگر اشیایی را پرتاب کنند. ممکن بود حتی نارنجک دستی نیز از سوی هواداران بر روی سکوها ترکیده و چه بسا ممکن بود این بازی کشته نیز داشته باشد.
من نمی‌دانم چه کسی باید جوابگوی این بی‌برنامگی باشد ولی از سلیمانی ناظر بازی می‌خواهم که تمام صحنه‌هایی را که مشاهده کرده است گزارش دهد. از طرف دیگر ما نیز اعتراض خود را به صورت کتبی تنظیم کرده و تقدیم سازمان لیگ خواهیم کرد.»
مظلومی برخورد نامناسب برخی هواداران تراکتورسازی هم در لحظه ورود را تقبیح می‌کند: «زمانی که وارد شهر تبریز شده و شاهد حضور بی‌شمار مردم این شهر در فرودگاه بودیم، تصور کردیم آنها برای استقبال ما به فرودگاه آمده‌اند اما، چنین نبود و هر کس که از راه می‌رسید علیه ما شعار می‌داد و می‌رفت.
از نیروی انتظامی فرودگاه هم خبری نبود. ما از نیروی انتظامی انتظار داریم تیم‌هایی را که وارد شهرستانها می‌شوند اسکورت کرده و از آنها حمایت کند زیرا تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس برای حضور در شهرستانها امنیت ندارند.
مظلومی درباره عملکرد مهاجمان استقلال هم توضیحاتی داد: مهاجمان استقلال بهترین بازیکنان خط حمله این تیم در تاریخ اداور لیگ هستند و به دلیل شناخت تیم‌های حریف از آنها، کار گلزنی مهاجمان دشوارتر شده است.
تمام تیم‌ها از روند بازی استقلال و بازیکنان آن بخصوص در خط حمله شناخت کافی دارند و بر همین مبنا سعی می‌کنند با ارائه یک بازی بسته و تدافعی فقط چشم به ضد حملات بدوزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد