استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مجتبی جباری: شش ماه دیگر برمی‌گردم

مجتبی جباری هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشبختانه روند بهبودی‌ام مسیر خوبی را طی می‌کند و پزشکان امیدوارند که من زودتر ازموعد مقرر به فوتبال برگردم.
جباری به ایلنا گفت: هر روز مشغول فیزیوتراپی هستم و آنچه که پیش‌بینی می‌شود اینکه من تا شش ماه دیگر می‌توانم برای استقلال بازی کنم که این خبر بسیار خوبی برای من است.
هافبک تکنیکی آبی‌پوشان گفت: تا به امروز گفت‌وگوهایی را با مدیران و کادر فنی تیم استقلال داشته‌ام و امیدوارم هر چه زودتر بتوانم در زمین فوتبال جبران محبت‌های آنها را بکنم.
جباری هافبک تیم استقلال تهران مدتی پیش از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفت و بازی‌های استقلال را تا نیم فصل از دست داد.
گفته می شود جباری در لیگ قهرمانان آسیا می تواند استقلال را همراهی کند





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد