استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اخبار کوتاه فوتبال ایران

 
image
Ariensport.com: فرهاد مجیدی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: پس از به ثمر رساندن گل یک تماشاگرنما به من سنگ پرتاب کرد.

-    فدراسیون فوتبال چین طی دعوتنامه جدیدی از مسعود مرادی داور بین المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت مسابقات سوپر لیگ چین دعوت کرد.

-    مهدی رجب‏زاده، هافبک تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه دیدن شکست سنگین ذوب آهن اصفهان برایش سخت نبود گفت: از بازگشت مس به روزهای اوج خوشحالم و به این تیم افتخار می کنم.

-    برهانی نژاد، مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه توان شکست دادن هر تیمی در کرمان را دارد، تاکید کرد با پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان نشان دادیم، تیمی آسیایی هستیم.

-    عزیزالله محمدی، رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص شایعه نداشتن کارت ITC ابراهیم توره برای همراهی تیم سپاهان گفت: ITC این بازیکن سه سال پیش و زمان پیوستن وی به تیم پیکان بطور کامل و قطعی صادر شده است و از نظر قانونی مشکلی برای همراهی سپاهان ندارد.

-    ناصر شفق، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازیکنان این تیم مقابل استقلال فراتر از انتظار ظاهر شدند،گفت: تراکتور در این مسابقه استحقاق پیروزی را داشت. وی در خصوص اعمال محرومیت احتمال از سوی کمیته انضباطی در خصوص رفتار تماشاگران تراکتورسازی یادآور شد: زمانی که نزدیک به 90 هزار تماشاگر آنهم در ساعت غیر معمول در ورزشگاه حضور می یابند طبیعی است که احتمال چنین حوادثی وجود دارد.

-    امیر هوشنگ سعادتی، مدافع فصل گذشته‌ سپاهان اصفهان، که طی نامه‌ای که به امضای محمدرضا ساکت ممهور شده، به برگزاری جلسات تمرینی انفرادی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در کمپ تمرینی صفائیه‌ی شهر مبارکه در 55 کیلومتری جنوب اصفهان و به دور از تیم اصلی مجاب شده است، گفت: « برخلاف تصورم، مسئولان باشگاه سپاهان مرا مجاب به برگزاری روزانه دو نوبت تمرین در هفت روز هفته، بدون تعطیلی آن هم در کمپ صفائیه‌ی شهر مبارکه و بدون ابتدایی‌ترین امکانات چون بنزین رفت و آمد، تغذیه، پزشک و حتی مربی و تنها با یک توپ ورزشی کرده‌اند. »

-    ناصر پورمهدی سرمربی ابومسلم درخصوص درگیری‌اش با یکی از هواداران ابومسلم پس از اتمام بازی گفت: در یک ورزشگاه با گنجایش زیاد تنها یک نفر شروع به فحاشی کرد اما، هیچ کس جلوی او را نگرفت. در حالی که بعد از این اتفاق خود این فرد به نزد من آمد و عذرخواهی کرد. اما، سوال من این است که آیا راه بهتری برای اعتراض وجود ندارد؟ قصد رفتن و حمله کردن به سمت او را نداشتم و تنها می‌خواستم به او بگویم بیاید و رودررو با من صحبت کند اما، آنهایی که من را گرفته بودند هیجان زده شدند و همه خیال کردند می‌خواهم به سمت این هوادار حمله کنم. »

-    غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران به باشگاه‌ها اخطار دارد در صورتی که اجازه حضور بازیکنان‌شان را در اردوی تیم ندهند، این بازیکنان کنار گذاشته خواهند شد.

-    علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری بازی با آمریکا قطعی نیست و باید منتظر بمانیم تا بعد از جام جهانی ببینیم چه شرایطی بین دو کشور حاکم است.

-     فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال در مورد اتفاق بعد از گل در بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: تبریز مردم خونگرمی دارد و همواره تماشاگران خوبی داشته است اما متاسفانه اقدام آن عده که پس از گل استقلال اشیا مختلف به من پرتاب کردند با شناختی که من از هواداران فوتبال در تبریز داشتم مغایر بود.

-    فابیو جانواریو در مورد تساوی یک بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: استقلال قهرمان ایران است و همه از ما توقع دارند بزرگ باشیم و بازی ها قدرتمند ظاهر شویم، اما فکر می کنم برابر تراکتورسازی نمایش خود را نداشتیم.

-    مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به اشتباهات داوری تلویحا خبر از کنار کشیدن تیم فوتبال این باشگاه در صورت تداوم این روند داد.

-    حشمت مهاجرانی، مدیر فنی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: شکست برابر پیکان سخت بود اما خوشحالم مقابل استقلال بازیکن 3 اخطاره نداریم.

-    امیر مهریزی، مدیرعامل باشگاه استیل آذین گفت: داور بازی با پیکان از ترس مطبوعات برای ما پنالتی نگرفت.

-    عرفان اولروم، مهاجم تیم ‌‌فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فشار هواداران برای گلزنی روی من زیاد است و این موضوع کارم را دشوار می‌کند.

-    لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان برای فردا درخواست برگزاری جلسه با مدیرعامل این تیم را کرده است. شکست یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل ملوان شرایط این تیم قعرنشین را بدتر کرده است.

-    علی کریمی هافبک استیل آذین بعد از شکست 1-0 برابر پیکان گفت: « بازی استقلال هم مسابقه خیلی مهمی است و شرایط خودش را دارد ولی خیلی به بازی با پیکان ربط نداشت.البته  مثل همه بازی ها ما می آییم که استقلال را هم ببریم. »

-    هفته اول لیگ قطر یکشنبه شب با پیروزی الاهلی به پایان رسید و رحمام رضایی هم برای تیمش بازی کرد. در این هفته تیم الاهلی با حضور رحمان رضایی که 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد مقابل تیم الشمال با یک گل به پیروزی رسید و فصل جدید لیگ قطر را با پیروزی اغاز کرد.

-    ایمان مبعلی هافبک ایرانی تیم النصر هدف این تیم را در فصل جدید لیگ امارات قرار گرفتن در یکی از رتبه های اول تا سوم و کسب لیگ قهرمانان اعلام کرد.

-    حنیف عمران‏زاده، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمی‌دانم مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند اما چشم انتظار بخشش در عید سعید فطر هستم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد