استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

جانواریو: استقلال خوب بازی نکرد

جانواریو: استقلال خوب بازی نکرد

خبرگزاری فارس: هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال گفت: برابر تراکتورسازی نمایش همیشگی خود را ارائه ندادیم.


به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو جانواریو در مورد تساوی یک بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: استقلال قهرمان ایران است و همه از ما توقع دارند بزرگ باشیم و بازی ها قدرتمند ظاهر شویم، اما فکر می کنم برابر تراکتورسازی نمایش خود را نداشتیم.
وی با اشاره به حضور 80 هزار تماشاگر و جالب خواندن این موضوع عنوان کرد: حضور در ورزشگاه لبریز از تماشاگر هیجان انگیز است و من واقعا از بازی کردن در برابر این عده لذت می برم.
هافبک برزیلی در پاسخ به این سئوال که چرا همانند سال گذشته نیست، گفت: به دلیل این که مدتی از شرایط بازی دور بوده ام و برای رسیدن به فرم ایده آل نیاز به بازی کردن دارم. در فرصتی که در اختیارم قرار گرفت سعی کردم دوباره خود را با تیم هماهنگ کنم و فکر می کنم اگر زمان بیشتری داشته باشم خیلی زود به شرایط ایده آل باز گردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد