استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

در حاشیه بازی استقلال – تراکتورسازی بیش از 5 سرشکسته در تبریز

حضور خیل عظیم تماشاگران تبریزی در دیدار استقلال و تراکتورسازی مهمترین دلیل تساوی این دیدار شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، خیل عظیم جمعیت در ورزشگاه یادگار امام مهمترین حاشیه این بازی بود. در کنار آن حواشی دیگری در این دیدار نیز به شرح زیر وجود داشت؛

* ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعتها پیش از مسابقه دو تیم مملو از تماشاگر بود.

 

* در ورودی ورزشگاه با ارتفاع کمتر از 4 متر اجازه به ورود اتوبوس حامل بازیکنان نمی داد و به اجبار آنان باید فاصله 100 متری توقفگاه اتوبوس تا رختکن را پیاده طی می کردند!

 

* با توجه به اینکه برای رفتن از زمین مسابقه به جایگاه ویژه ورزشگاه باید حتما از خودرو استفاده کرد و مسیری در کمرکش کوه را بیرون از ورزشگاه طی کرد، اکثر مسوولین تمایلی برای حضور در آن از خود نشان نمی دادند. به خصوص که تماشای بازی از آن فاصله با چشم غیر مسلح میسر نبود!!

 

* مهرداد پولادی پیش از آغاز مسابقه با دسته گل به سراغ مرفاوی و نیمکت نشینان استقلال آمد و به همبازیان سابقش خوشامد گفت.

 

* واعظی آشتیانی مدیرعامل استقلال که  ظهر دیروز برای تماشای دیدار استقلال و تراکتور سازی به تبریز آمده بود، نیمه نخست را از میان تماشاگران نظاره کرد اما در نیمه دوم به دلیل پرتاب اشیا مختلف به سمت استقلالی ها و حمله به جایگاه تماشاگران میهمان  ترجیح داد از پله های ورودی زمین ناظر مسابقه باشد.

 

* اسکوربورد جدید ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز که به گفته گزارشگر صدا و سیمای آذربایجان بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هزینه ساخت آن شده ، در طول بازی حتی یک تصویر مناسب از جریان بازی به نمایش درنیاورد! پخش تصاویر آهسته که موجب تهییج بیشتر تماشاگران می شد به جای نشان دادن زمان و نتیجه مسابقه از ویژگی های بارز این اسکوربورد بود!

 

* کاظم محمودی وپیمان صاحب جمعی بازیکنان سابق استقلال و مربیان کنونی تراکتورسازی قبل از مسابقه  در راهروی منتهی به رختکن ها با بازیکنان استقلال خوش و بش کردند.

 

* در جریان مسابقه علاوه بر فرهاد مجیدی مهاجم استقلال ، بیش از 5 نفر نیز با جراحت از ناحیه سر به دلیل برخورد جسم سخت، (و نه بطری آب) مواجه شدند. این افراد در حین برگزاری بازی با سر و صورت خونین به آمبولانس های  مستقر در ورزشگاه یادگار امام مراجعه می کردند!

 

 

* محل ورود و خروج بازیکنان، خبرنگاران و عکاسان، عوامل اجرایی و... به زمین مسابقه مشترک بود که بارها باعث اختلال در امور اجرایی مسابقه شد.

 

* در حالی که همراه داشتن بطری آب به هنگام ورود به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر سالهاست ممنوع شده، پس از پایان بازی بالغ بر 70 هزار بطری بزرگ پر و خالی روی سکوها و در تمام طول پیست اطراف زمین به چشم می خورد.

 

* در حالی که یک جایگاه 7 هزار نفری برای تماشاگران استقلال در نظر گرفته شده بود، پیش از آغاز مسابقه حدود 40 درصد آن نیز با ورود تماشاگران طرفدار تراکتور پر شد که این امر اعتراض شدید ناظر بازی را در پی داشت.

 

* لئوناردو پیمنا بازیکن برزیلی و مصدوم تراکتورسازی پس از مسابقه به دیدار فابیو جانو آریو رفت و احوال وی را جویا شد.

 

* استقلالی ها پس از پایان بازی به دلیل بسته بودن تمامی راه های خروجی ورزشگاه یادگار امام تبریز، حدود یک ساعت در رختکن معطل شدند.

 

* در جریان نیمه دوم بازی اشیا پرتاب شده به طرف نیمکت استقلال باعث شکسته شدن سقف فایبرگلاس آن شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد