استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حیدری:قدرت واقعی استقلال را در بازی های آینده ببینید


هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی این تیم برابر فولاد خوزستان با ارزیابی شرایط این بازی گفت: با وجود این‌که توانستیم تیم فولاد خوزستان را شکست دهیم، اما باید بگویم این قدرت واقعی استقلال نیست و ما در هفته‌های آینده به مراتب بازی بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.
خسرو حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هواداران از تیم استقلال تهران به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انتظار بالایی دارند، به همین دلیل تلاش خواهیم کرد در مسابقات آینده ، بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم تا در نهایت بتوانیم عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.
وی ادامه داد: در مسابقه برابر فولاد خوزستان برای اولین بار در لیگ نهم ، در ورزشگاه‌ آزادی و در حضور هواداران بازی می‌کردم و شور و شوق خاصی برای کسب پیروزی داشتیم. خوشحالم که توانستیم انتظارات آن ها را با گرفتن سه امتیاز برآورده کنیم.
هافبک تیم استقلال تهران اضافه کرد: کادر فنی در مسابقه برابر فولاد خوزستان وظایفی را از من خواسته بودند تا در زمین مسابقه آن ها را به اجرا درآورم. خوشبختانه پس از پایان بازی طی اظهاراتی که داشتند، متوجه شدم توانستم خواسته‌های آن ها را برآورده کنم که از این بابت خوشحالم.
حیدری گفت: تلاش خواهم کرد با عملکرد قابل قبول در استقلال،در رقابت‌های ملی نیز برای کشورم بازیکن مثمرثمری باشم. آرزوی هر بازیکنی است که با پیراهن تیم ملی برای مملکت خود افتخارآفرینی کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.
وی افزود: رقابت‌های امسال در لیگ برتر به مراتب سخت‌تر از سال‌های گذشته است و چندین تیم مدعی قهرمانی هستند در این بین استقلال از شانس بیشتری برای رسیدن به این مهم برخوردار است و به یاری خدا در پایان فصل ، جام قهرمان را از آن خود خواهیم کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ، با حساب یک بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد