استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

هافبک استقلال:تیم ما بر مبنای قهرمانی بسته شده است

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران،گفت: تیم ما در فصل جاری بر مبنای دفاع از عنوان قهرمانی بسته شده و با توجه به امکاناتی که داریم به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

حسین کاظمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، درخصوص دیدار مقابل فولاد خوزستان،خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تیم ما در مقابل فولاد بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و توانست حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.

وی افزود: استقلال مانند فصل گذشته تیم بسیار خوبی است و کادر فنی جدید، تیم ما را بر مبنای قهرمانی بسته اند.

بازیکنملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران،افزود:امیدوارم در پایان فصل اولین تیمی باشیم که دوساله پیاپی قهرمان لیگ برتر می‌شویم.

کاظمی درخصوص اجرای تاکتیک‌های جدید از زمان حضور مرفاوی به عنوان سرمربی در استقلال، تصریح کرد: هر مربی برای خود سیستمی دارد و در حال حاضر نظر کادر فنی این است که استقلال با سیستم فعلی بازی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: هنوز تاکتیک جدید برای ما جا نیافتاده و کمی نیاز به زمان داریم تا بتوانیم با سیستم فعلی هماهنگ تر شویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: معتقدم با بدست آوردن هماهنگی بیشتر بازی‌های بسیار بهتری را در هفته‌های آینده به نمایش خواهیم گذاشت.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران توانست در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر از سد فولاد خوزستان بگذرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد