استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال هنوز آماده نشده‌است

دین محمدی گفت:« تیم فوتبال استقلال هنوز به شرایط اصلی خود دست نیافته و نمی‌توان در خصوص این تیم اظهار نظر کرد.»

سیروس دین‌محمدی، بازیکن اسبق تیم استقلال تهران در گفت و گو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره وضعیت تیم استقلال در دو دیدار اخیر گفت:« استقلال در دو دیدار اخیر نمایش خوبی به اجرا گذاشت ولی در دو دیدار نمی‌توان یک تیم را آنالیز کرد.»

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال اجازه مصاحبه با رسانه‌ها ندارند افزود:« احتمال دارد در قرارداد بازیکنان بندی به این موضوع اختصاص داده شده و بازیکنان آن را قبول کرده‌اند و به همین خاطر نمی‌توان در اینباره نظر داد چراکه سیاست هر باشگاه بر اساس تفکرات مدیران باشگاه تنظیم می شود و از بیرون نمی‌توان درباره آن حرفی زد.»

بازیکن سابق استقلال در خصوص تعدد بازیکنان در خطوط مختلف و احتمال بروز حاشیه گفت:« دیگر زمان آن گذشته که یک بازیکن به دلیل نیمکت‌نشینی حاشیه‌سازی کند. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و نباید نیمکت‌نشینی آنها را دچار بحران کند. در لیگ‌های اروپایی این موضوع حل شده‌است و بازیکنان حتی اگر یک دقیقه هم به میدان بروند با تمام وجود بازی می‌کنند. اما در ایران بازیکنان، اگر 5 دقیقه به میدان بروند به گونه‌ای بازی می‌کنند که حتی یک توپ هم به آنها نمی رسد و بازی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد