استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

نوروزی باز هم استقلالی ها را مات کرد

دیدار دو تیم پاس همدان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 در ورزشگاه مفتح همدان آغاز شد. این بازی با در نیمه اول با حملات دامنه‌دار پرسپولیس آغاز شد، اما موقعیت‌های این تیم با بی‌دقتی مهاجمان راهی به دروازه پیدا نکرد، ضمن اینکه بازیکنان پاس در چند نوبت روی ضدحمله خود را به دروازه پرسپولیس رسانده که این موقعیت‌ها هم با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت و نیمه اول این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید. با شروع نیمه دوم، پاس بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه 51 توسط هادی اصغری  به گل اول خود برسد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه 75 محمد پروین که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، روی ضربه ایستگاهی دروازه پاس را گشود. در ادامه مسابقه هادی نوروزی در دقیقه 89 گل دوم و پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر رساند و اولین برد این تیم در لیگ نهم به دست آید.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس با این پیروزی 5 امتیازی شد، ضمن اینکه پاس همدان یک امتیازی باقی ماند.

قضاوت این دیدار بر عهده مسعود مرادی بود. وی در این دیدار به حسین بادامکی، مجتبی شیری و جلال اکبری از پرسپولیس و مرتضی عزیز محمدی از پاس همدان کارت زرد نشان داد.

ترکیب پاس همدان:
سوشا مکانی، مرتضی عزیز محمدی، امید خورج، مجید حیدری، مجید غلام نژاد، پوریا سیف پناهی(86- هادی رمضانی)، مهرداد کریمیان، اویس کرد جهان، روزبه شاه علی دوست، هادی اصغری (69 - وریا غفوری)و یداله اکبری.
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس تهران:
میثاق معمار زاده، شیث رضایی(46- حمیدرضا علی عسگر)، سپهر حیدری، مجتبی زارعی(61- وسلی آلمیترا)، جلال اکبری، مجتبی شیری، کریم باقری، حسین بادامکی، میثم بائو، هادی نوروزی و تیاگو(63- محمد پروین).
سرمربی: کرانچار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد