استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

به بازیکنان تاکید کرده‌ام امتیازی از دست ندهند/

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار تیمش برابر فولادخوزستان گفت: به بازیکنان تاکید کرده ام برای دور نشدن از کورس مدعیان قهرمانی از این پس دیگر امتیازی را در دیدارهای خانگی از دست ندهند.

صمد مرفاوی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب به دیدار روز جمعه تیمش برابر فولاد خوزستان اشاره گفت: تمامی بازیهای لیگ امسال بسیار سخت و دشوار است. هیچ تیمی نمی تواند بگوید که دیداری آسان در پیش دارد و یا اینکه خود را از پیش برنده بداند. تمامی تیم ها امسال برای گرفتن بیشترین امتیاز به میدان می آیند و نمی خواهند که حتی یک امتیاز را در طول فصل از دست بدهند.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت تیم خود گفت: خوشبختانه بازیکنان ما همگی آماده هستند و در طول این هفته تمرینات بسیار منظمی را پس از بازی مقابل مقاومت پشت سر گذاشته اند. 

وی افزود: بازیکنان ما پس از صحبت هایی که با آنها شده درک می کنند که از دست دادن امتیاز یعنی دور شدن از قهرمانی، ما به آنها گفته ایم که هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید در دیدارهایی که در خانه برگزار می کنیم حتما سه امتیاز بازی را از آن خود کرده تا در روزهای آخر حسرت امتیازات از دست رفته را نخوریم. با توجه به اینکه ما در بازی قبل به تساوی رسیدیم و دو امتیاز را از دست دادیم بنابراین روشی اتخاذ خواهیم کرد که در بازی با فولاد سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان یکی از تیم های بسیار سخت کوش و ریشه دار است. آنها با داشتن یک مربی بسیار کاربلد که چهره ای شناخته شده در ایران است فقط برای پیروزی به میدان خواهند آمد و می خواهند هفته سوم را با شگفتی به پایان ببرند.

صمد مرفاوی ادامه داد: با حضور تماشاگران گرمی این دیدار صد چندان خواهد شد و امیدوار هستیم در کنار یک بازی جوانمردانه یک دیدار تماشاگر پسند را نیز به معرض نمایش بگذاریم و بتوانیم با گرفتن امتیازات هواداران خود را پس از اینکه در بازی اول حضور نداشتند شادمان راهی منازل کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: تاکنون هیچ صحبتی راجع به جباری در خصوص اینکه آیا ایشان از لیست ما خارج خواهند شد یا نه با من نشده است. مجتبی بازیکنی ارزنده و تکنیکی است و می تواند برای هر تیمی یک مهره کارساز باشد. ما برای مشخص شدن وضعیت مجتبی جباری باید منتظر جواب پزشکان متخصص باشیم . بنابراین من نمی توانم در حال حاضر هیچ نظری بدهم. البته امیدوارم جباری هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و در کنار ما تا پایان فصل برای تیم خود بازی کند.

وی در خصوص صحبت هایی مبنی بر اعتراضات حسین کاظمی به دلیل بازی نکردن مقابل مقاومت سپاسی گفت: این صحبت ها شایعه است. کاظمی یکی از بهترین بازیکنان ماست که هر زمان به میدان رفته با تمام وجود و توان خود برای استقلال بازی کرده و هیچ وقت کم فروشی نکرده است. اگر من با ایشان صحبت کردم هیچ ارتباطی با این قضیه نداشته است من به عنوان سرمربی تیم مسئولیت دارم که با تمام بازیکنان ارتباط صمیمانه ای داشته باشم و آنها را از نظر روحی روانی برای دیدارهای باقیمانده آماده کنم. اینکه من با حسین کاظمی صحبت کرده ام و شاید چیزی حدود 20 تا 25 دقیقه به طول کشیده یک امر عادی است و هیچ مشکلی بین من، باشگاه و حسین کاظمی وجود ندارد و مطمئن باشید در دیدارهای آینده با توجه به شرایط تاکتیکی تیم از حسین کاظمی استفاده های لازم را خواهیم کرد. حسین کاظمی مرد لحظه هاست و می تواند با حضورش در زمین شرایط بازی را عوض کند.

مرفاوی در پایان گفت: امیدوارم روز جمعه یک بازی بسیار زیبا را شاهد باشیم و از هواداران استقلال می خواهم شرایطی را به وجود بیاورند که دیگر محرومیتی برای آنها درنظر گفته نشود. من از آنها می خواهم که فقط تیم خود را تشویق کنند و کاری با تیم حریف و کادر داوری نداشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد