استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بازیکن حرفه‌ای از نیمکت نشینی ناراحت نمی‌شود/

رحیم‌پور گفت:« بازیکنی که حرفه‌ای است و قرارداد حرفه‌ای امضا می‌کند نباید از نیمکت‌نشینی ناراحت شود.»

سیامک رحیم‌پور مربی استقلال تهران در گفت و گو با خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، ضمن بیان مطلب فوق درباره تعدد بازیکنان در این تیم و احتمال بوجود آمدن حاشیه بخاطر نیمکت نشینی آنها گفت:«‌ خوشبختانه بازیکنان ایران در یک دهه برگزاری رقابتهای لیگ برتر به برخی مسائل حرفه‌ای عادت کرده‌اند و مسائل فرهنگی در فوتبال را می‌شناسند. نیمکت نشینی در تیمهای بزرگ دنیا برای بازیکنان بزرگ رخ می‌دهد و این موضوع نباید ذهن یک بازیکن حرفه‌ای را درگیر کند.»

وی افزود:« امسال در تیم استقلال بازیکنان بزرگی حضور دارند که تمامی آنها با توجه به بازیهای داخلی و خارجی که داریم مورد استفاده قرار می‌گیرند و نیمکت‌نشینی آنها موضوعی مقطعی است.»

مربی استقلال در بخش دیگر صحبتهای خود درباره تغییر تاکتیک این تیم در دو بازی اخیر نسبت به فصل گذشته گفت:«‌ امسال قصد داریم از دفاع چهار نفره استفاده کنیم و این تاکتیک را در تیم جا بیاندازیم. دیگر بازیکنان در طول فصل و در دیدارهای مختلف تغییر جابجا می‌شوند.»

رحیم‌پور با اشاره به زمانی که برای تغییر تفکر تاکتیکی در استقلال نیاز است گفت:« استقلال دو دهه با سه دفاع به میدان می‌رفت و برای تغییر این تفکر تاکتیکی نیاز به زمان داریم که به آن زمان گذر می‌گویند. این تاکتیک بر اساس رقابتهای بین‌المللی انتخاب شده و با تثبیت این تاکتیک تیم استقلال جهانی شده و با تیمهای بزرگ دنیا همسطح می‌شود.»

رحیم‌پور در پایان ابراز خوشبینی نسبت به آینده استقلال کرد و گفت:« هنوز دو هفته از آغاز فصل سپری شده و توانستیم در این دو بازی نتایج خوبی رقم بزنیم. اگر به نتایج فصل گذشته توجه کنیم استقلال در دیدار اول فصل گذشته برابر ابومسلم به پیروزی دست یافت و دیدار دوم خود را برابر پگاه گیلان به واگذار کرد. با این حساب استقلال امسال نتایج بهتری کسب کرده است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد