استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

تیم مرفاوی تغییر چهره می‌دهد


استقلال برای بازی مقابل فولاد حداقل سه تغییر را در ترکیب خود خواهد داشت.

به گزارش شبکه ایران، مرفاوی که تیمش مقابل مقاومت نمایش دلپذیری البته در بخش گلزنی نداشت احتمالا با سه تغییر برای بازی مقابل فولاد راهی میدان می‌شود.

آن طور که از شواهد پیداست بازی ضعیف هاشم بیگ‌زاده باعث شده تا مرفاوی در استفاده مجدد از این بازیکن مردد باشد. به همین خاطر کادر فنی استقلال به مهدی امیرآبادی آماده باش‌ داده تا خود را برای بازی حساس مقابل فولاد و بازی در پست مدافع چپ آماده کند. بیگ‌زاده در دو بازی ابتدایی استقلال بسیار ضعیف ظاهر شده که همین می‌تواند این بازیکن را به نیمکت متصل کند. از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که با آماده شدن جانواریو، این بازیکن برزیلی بار دیگر به ترکیب خط میانی استقلال اضافه شود.

با حضور جانواریو از بین خسرو حیدری و امید روانخواه یکی باید نیمکت‌نشین شود. البته با توجه به آمادگی حیدری این احتمال می‌رود که این بازیکن به سمت راست خط دفاعی نقل مکان کرده و جای پژمان منتظری را در این پست پر کند. منتظری هم نیمکت‌نشین می‌شود تا جانواریو در ترکیب 11 نفره استقلال حضور پیدا کند. رضا عنایتی را هم می‌توان دیگر بازیکنی دانست که امکان نیمکت‌نشینی‌اش در بازی مقابل فولاد وجود دارد.

مهاجم با تجربه استقلال در دو بازی ابتدایی خارج از انتظار واقع شده و به همین دلیل این گمان می‌رود که مرفاوی برای بازی با فولاد از وجود آرش برهانی در نوک پیکان خط حمله استقلال استفاده کند. برهانی هم اکنون در اوج آمادگی به سر می‌برد و منتظر فرصتی است تا شایستگی‌های خود را در ترکیب اصلی استقلال به نمایش بگذارد.

با این تفاسیر باید منتظر ترکیب اصلی استقلال برای بازی مقابل فولاد باشیم تا ببینیم آیا تغییرات مرفاوی و تغییر چهره استقلال می‌تواند مفید واقع شود یا نه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد