استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حاجیلو:این استقلال،خیلی کار دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : این استقلال برای بهتر شدن هنوز خیلی کار دارد و این وظیفه کادرفنی است که با داشتن چنین مهره‌هایی تیم را در شرایط مناسبی قرار بدهند.
به گزارش ایلنا ، اصغر حاجیلو با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال تهران در دو دیدار گذشته این تیم، افزود:در بازی مقابل مقاومت از لحاظ فوتبالی بچه‌‌ها آن طور که باید ، بازی نکردند که این مساله می‌تواند دلایل خاص خودش را داشته باشد. نفرات استقلال سنگین بازی کردند و نتوانستند در زمین به راحتی حرکت کنند. این بازیکنان ، آن بچه‌هایی نبودند که روز اول با آن طراوت جلوی سپاهان بازی کردند و از این تیم 3 امتیاز گرفتند.
وی تصریح کرد طبیعتاً این سنگین بازی کردن بی‌دلیل نبوده و شاید مهم‌‌‌ترین آن به بحث زمین ورزشگاه شیراز برگردد. زمینی که اصلا مناسب بازی نیست ، با این حال فکر می‌کنم این مساوی یک اتفاق بود و از حالا باید در اندیشه بازی بعدی که فوق‌العاده سرنوشت‌ساز است باشیم.
حاجیلو در مورد بازی هفته سوم استقلال و مصاف با تیم فوتبال فولاد گفت: بعد از گذشت 2 هفته خیلی تیم ‌ها 4 امتیازی شده اند و به یکدیگر فوق‌العاده نزدیک هستند. با این حال امیدوارم جریان روحی ، روانی تمرینات در طول هفته طوری باشد که بچه‌ها 3 امتیاز کامل بازی سوم را بگیرند. این 3 امتیاز برای استقلال لازم است و باید بگوییم که کار اصلی از هفته سوم شروع می‌شود.
وی در پایان افزود : بازیکنان استقلال خوبند اما هنوز جوان هستند و همین موضوع باعث سرزدن رفتارهای ناپخته می شود . با بازیکنان باید بیشتر از قبل صحبت شود و آنها را در مورد علت حضور در زمین یا نیمکت‌نشینی متقاعد کرد چرا که در موفقیت یا شکست یک تیم عوامل متعدد بسیاری دخیل است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد